sestdiena, 2009. gada 31. oktobris

booring

Es esmu dzīva. Jā, sen neesmu te bijusi. - shame on me.
"Es nerakstu, jo man nenotiek nekas interesants. Rakstu tikai par puišiem un par katru kā pat savu mūža mīlsetību, pfff, nasing spešal."
Jajaja. Tieši tā, man te iet kā pa meksikāņu seriālu. ā nē, ir kaut kas jauns - aizbrauca mani draugi atpakaļ uz UK, un atkal sākas lielā garlaicība. - Vai nav aizraujoši.?
Tā nav depresija, tikai neliels apnikums. Okey, šodien ir tie ķirbjusvētki, iešu paskatīties ārā uz tiem mazajiem diedelētājiem.

BLINK 182 - ALWAYS.MP3

2 komentāri:

Gint teica...

Tagad visi maz raksta. Tāda mode.
Pie mums te vakar mazie kā vikingi siroja, izķemmēja visus kaktus no saldumiem. Zobārstiem būs jauns materiāls.

Krabe teica...

Nezinu, šāda veida modei nesekoju, daru ko gribu. ^^ - ja tā bija ironija, tad es izgāžos. :D

He es tā ceru, jo mani brīžiem kaidtina tā svinētāju nekaunība. :D