svētdiena, 2009. gada 22. novembris

"i saw u here 1 yr ago"

Vārdi - "Es Tevi mīlu" ir ļoti spēcīgi. Nekad nevineam neesmu to teikusi. Vismaz ne TĀ, nu tā nopietni skatoties acīs un runājot ar TO balss tembru, lai tas otrs cilvēks justos īpašāks kā citi. Tas bija domāts tā, ka tas šad tad ir pateikts - ai, es taču Tevi mīlu, saulstariņ. Bet tas tā.
Sāku par to runāt, jo pagājušo nakt es to tiešām pateicu. - Sapnī. Pateicu kādam, kam es to nekad, nekad neteikšu, kādam, kas nemaz nav pelnījis, lai ko tādu saku.
Man atkal vajag manu sapņu tulkotāju.
Saikneēē, where r u.?

BLINK 182 - I MISS YOU. ♥
p.s. pirms gada šajā laikā es Vērmanītī dzēru alu un smaidīju, jo man taču piderēja TIK daudz. [:

2 komentāri:

Princese teica...

Sapņi izklāsta mūsu zemabziņas kvēlājās vēlmes. Notikumus kuri nekad nav notikuši, un kuri, iespējams, nekad nenotiks. Varbūt bez mums, ir kāda cita- paralēlā pasaule.

Krabe teica...

Tas ir pārāk dīvaini, es par par to it kā neesmu domājusi, bet nu jā... viela pārdomām. :)