svētdiena, 2009. gada 15. novembris

i'll try

Man gribas kādu čatu, kas neļauj man gulēt līdz četriem no rīta. Tā, lai nenāk miegs. Tā, lai katru reizi iemirdzoties čaa lodziņam aizraujas elpa. Tas nekas, ka man tā jau bija visu dienu, man gribas vēl. Lēnām rodas atkarība. Tā kā neviena, kas piesakās ar mani uzsist tādu klačiņu - iešu gulēt.
Ak jā, man viss ir labi, mazliet ietājusies rutīna no rutīnas, bet es cīnos.
Labi, patiesībā es esmu izmisumā, es nezinu, ko man darīt, lai man nebūtu tā mūžīgā bezcerības sajūta. - "Smaidi, galvu augšā, mazā. Runčuk, aizej izkaidēties. Palasi grāmatu, satiecies ar draugiem, paskaties kādu filmu" ...vai vēl kaut kas tāds jau izmēģināts. Pārāk liela garlaicība te valda. - toties man iegaršojās biešu - pupiņu salāti. yummy.

2 komentāri:

Princese teica...

Pie velna! Jābeidz šitā, vajag, lai rauj nost jumtu! ;)

Krabe teica...

tagad rauj. tu to jau zini. (aimsooohapppīīī)