svētdiena, 2010. gada 24. janvāris

actual

Rakstu un izdzēšu uzrakstīto jau trešo reizi. Nezinu pareizos vārdus ar ko sākt. Pašlaik manas domas nav tik plānveidīgas un vienkopus, tāpēc var gadīties, ka izplūstu nevajadzīgās runās. Labāk visu salikšu pa punktiem, īsi, kodolīgi un tā lai pašai vecumdienās nav slinkums lasīt tos garo palagu stāstus.
  • esmu, pēc mēneša ilga atvaļinājuma dzīves karusēlī, atpakaļ kiwiemuārā;
  • šogad man ir tikai viena nereāla apņemšanās "emigrēt";
  • neveras vaļā www.nemirst.lv lapa, esmu 20% no sava morālā uztura līdzekļa zaudējusi. (labi, ka pārējie 80% - spoki.lv un youtube.com netaisās klapēt ciet) ;
  • esmu zaudējusi lielu daļu savas piemīlības un jaukuma papildinot emo īpašības un ironizēšanas plauktiņa īpašības;
  • pokemonu sērijas ir pārāk daudz, lai parasts mirstīgais visas noskatītos;
  • šī bedre ir cita, tomēr dziļums tas pats.
ir lietas, kas nekad nemainās -
  • čirkainais, kedainais, spaikainais, alternatīvais, smaidīgais.
Jā, man nepatīk pulbikai parādīt to, ka patiesībā mana ikdiena ir pielīdzināma aukstai, sakaltušai auzu pārslu biezputrai. nevienam tas nav jāzin, tikai tu un es.

"its not coming back, i just want u to know."

2 komentāri:

Romeo teica...

Tomēr arī auksto, sakaltušo auzu pārslu biezputru pie pareizajiem grādiem var padarīt siltu un patīkamu. (un es te nerunāju par alkohola grādiem)

Krabe teica...

Es Tevi nepazīstu, Tu nepazīsti mani, bet paldies. Tu man tikko liki par daudz ko aizdomāties. Paldies. :)