trešdiena, 2010. gada 27. janvāris

randiņš caur sms

Lasot savu plānotāju ieraudzīju, ka Agņiem šodien vārda diena. Labi, tā kā man bezmaksas sms, aizsūtīšu īsu un mīļu īsziņu.

"uķi - puķi, daudz laimes, končas,
bučas un visu pārējo jaukumu vārda dienā. :)
- Anda (:"

Paiet kāds laiciņš un no "paldies" sms nav ne ziņas. Pārbaudīju vai nr. pareizi ierakstīts. Jā, protams, ka nebija. Viens vieninieks man bija ierkastīts kā piecinieks. Pēc pāris h no nepazīstama nr. sāk nākt daudz īsziņas par to, kas es esmu. Izrādījās, esmu netīšām uzrkastījusi kāda 18 gadīga Kaspara, no Ilūkstes, mammai. No sākuma man likās interesanti, ka kāds raksta un iepazīstas caur sms, bet tagad es saku, ka labāk nebūtu nemaz atbildējusi. Latgaļpuika izrādās ir kaut kāds dīvanis, kas mani terorizē ar sms jau divpadsmito stundu.
Kāda draudzene jautāja, lai paprasu kā viņu dr.lv atrast. Labi, pajautāju. Atbildes sms saņēmu - "Da es jau sen neesu līdiz netā, piemirsu jau, es īsti nezinu." un tādas sms daudz un dikti.
Pirms pāris minūtēm atnāca jau gaidītā sms par to vai man ir puisis, protams, pateicu, ka ir. Galvenais, lai viņš vienkārši vairs neraksta. Čalis saskuma un teica, ka tad jau vairs nekam neesot jēgas un lai es piedodot par viņa sms. Toties īsziņu terors nav beidzies, viņš saka, ka attālums nav šķērslis, puisis nav skapis un jā, viņš ir iemīlējies jau. phe, cik pasaulē tomēr ir stulbi cilvēki.

Mācība visam mūžam - Labāk neatbildēt uz nepazīstamiem nr. crot, ka otrā galā ir kāds sakarīgs puisis. Sakarīgie nemēģina iepazīties caur sms.

[1:22:43] *** says: Degpunktā: Ilūkstes rajonā jaunietis izdarījis pašnāvību.
[1:22:48] *** says: ciematā sākušies svētki.
[1:22:51] *** says: visi bujānīs 3 dienas.
[1:23:03] *** says: un tgd laika ziņas.
[1:23:04] *** says: :D

6 komentāri:

Romeo teica...

Tev jau labi, bezmaksas sms, a tam puisim, ja nu viņš iztērējis visu savu universitātei iekrāto naudu Taviem sms randiņiem? :)
Pie tam sirds viņam vēl tagad jālīmē, traki ar tām meitenēm...

Princese teica...

Cik viņam gadu pajautāji? Varbūt 12? :D

Princese teica...

Cik viņam gadu pajautāji? Varbūt 12? :D

Krixe teica...

Cik skaista iemīlēšanās caur sms (giggle)


Kādam vismaz šajāa klusajā nostūrī bija interesantākā dzīvē un ar sms Tu viņam arī palīdzēji ;) How sweet :)

Krabe teica...

Romeo - Es tiktiešām ceru, ka viņam bezmaksas. Bet līmēt, viņš neko nelīmē, jo viņš ir no tiem, kas ir neatlaidīgi pat pēc astoņdesmit trešās kurvīša iedošanas reizes. (giggle)
Jā, ar meitenēm ir tā pat kā ar bitēm, tas gan tiesa. (:

Princesīt - Viņam esot 18 un viņš mācoties 1. kursā par pavāru. :D Ja ne caur prātu, tad caur vēderu.

Krixe - Jā, es laikam esmu neatvairāma par sms. :D Toties es nezinu vai viņam palīdzēju, viņš tgd izmisīgi grib braukt ciemos. Nezinu vai tas ir labi vai slikti. :D

Princese teica...

Ehh es tač esmu lose. :D Bet pēc tā visa vnk neticās,ka viņam 18. :D