pirmdiena, 2010. gada 1. februāris

vilšanās

Esmu smagi vīlusies. Neviena ortogrāfijas uzdevuma, neviena interpunkcijas uzdevuma, neviena uzdevuma, kur būtu jāatrod stila kļūdas vai jāskaidro komatu lietojumu, neviena pareizrakstības uzdevuma. Tikai viedolis, viedoklis, kāpēc tu domā šitā, kāpēc tu domā tā un ne savādāk.?! Domraksta tēmas nožēlojamas.. kā var uzrakstīt par tēmu - "Rullējam?" 300 vārdus.? bullshit. Nekas, arī ar visādiem šitādiem vājprātiem tiku galā. lepojos ar sevi. ^^

5 komentāri:

Princese teica...

Tagad savu viedokli prasa visur. :D Dīvaini,ka olimpiādē nav tās visas fīčas. :D Dīvaini. :D Apsveicu. (party)

Romeo teica...

Es atkal tieši otrādi - visus iespējamos pirkstus čurikos salicis cerēju, ka nēbūs jātēlo komatu detektīvs vai jāpaskaidro kāpēc semikols aprecējies, lūk, ar to tur teikumu. Par "Rullējam" noteikti var uzrakstīt 300 vārdus, es ticu, ka var par vienu burtu "r" tik pat uzrakstīt.
Prieks par tevi, ka tiku galā (īkšķi augšā)

Krabe teica...

Princess - jā, man ļoti gribējās. (giggle) - paldies. :)

Romeo - Ai, man patīk visi šie gramatikas likumiņi, uz papīra viņus visus pamanīt un uzrakstīt ir tik forši. tāda kā bauda. smieklīgi, ne.? :D
Toties par "rullējam?" domāju mājās.. īstenībā, jā, es varēju izdomāt kaut ko sensacionālu. Vienkārši uz vietas mani pārņēma panika par to, ka man ātri (~1o laikā) jāizodmā kaut kāds vājprāts. + vēl puse no auditorijas secīgi un plus vēl ritmā šņaukājas, katrs savā tonī veidojot ļoti jauku simfoniju. :D grr, jā, paldies, pašai arī prieks par sevi. ^^

Elīna teica...

Vai ne,pilnīgs murgs. Vienīgais - man patika labot stila kļūdas. :D
Un to domrakstu es normāli samurgoju,un jā,par to pašu ''Rullējam''. :D btw,Literatūras pusē tikai pirmo zināju,un nezināju,ka Ziedonis ir dzīvs :D

Krabe teica...

es pirmajā pusē zināju pirmo, par Raini un Zelta zirgu, zināju par Klāvu Elsbergu, Kārli Skalbi, "sūna ciema zēniem", Vizmu Belševicu un viņas sarakstīto "Billi".
Laikam pāris tikai nezināju. [:
Visā visumā, nepatika. Nebija grūti, bet nepatika. ^^