svētdiena, 2010. gada 7. februāris

go hard or go home

Tā kā iepriekšejais ieraksts nebija īsti piemērots aprakstam par pēcizstādes ballīti, atlika rakstīt jaunu ierkastu. Ballītei ar izstādi nebija nekāda sakara, bet tas tā. Jēziņ, sen nebija Ropažos bijusi TĀDA pirts. Cilvēki no visām četrām debess pusēm, druagi, paziņas, svešie. Jā, pasākumā valdīja tikai viens noteikums - "go hard or go home!" Lielākā daļa sejas bija aizlējuši diezgan spēcīgi, bet tas netraucēja vairāk vai mazāk pavadīt laiku tiešām jauki. Sajūsminos vēl šodien.
Starpcitu, pēc pāris nedēļām atkārtojam šo pašu.
party time.

3 komentāri:

zane teica...

Čau. :) Tu man vienu dienu zvanīji? Es, laikam, biju aizņemta un tad es aizmirsu atzvanīt.

Krabe teica...

yep, es gribēju, lai brauc ciemos uz izstādi. un pēc tam uz šo ballīti. :)

Kaska teica...

Izskatās , ka visiem zvaanās. Man arī šorīt ap 5 no rīta. Laikam atkal dzer ...