otrdiena, 2009. gada 22. septembris

lalalala.

Solījos te ienāt biežāk, bet tas kaut kā nesanāk. Viens no iemesliem ir tāds,ka es šobrīd sēžu nevis pie parasta monitora, bet sēžu 2 metrus nost no plazmas televizora, lai visus mazos burtiņus redzu vismaz maijvaboles, ne skudruvāveres lielumā. - Jā, man nokūpēja monitors, un šī ir vineīgā iespēja kaut kā ieiet internetā (prtotams, ja atskaita biblioteku). Šīs manas nelielās problēmiņas dēļ internetā parādos reizi 24 stundās. Nekas, arī šo nelaimes gadījumiņu spēju aizmirst, un savu dienu piepildīt ar pozitīvām nodarbēm. Piemēram, nu man ir vairāk laika paspēlēt ģitāru, palasīt grāmatas, pavadīt laiku ar Juri un citiem draugiem, apmeklēt tautiņdejas. Ak jā, šogad izdomāju, ka jādejo tautiņdejas. Sākumskolā nepatika, tagad vot lielajiem zirgiem vajag tautiņdančus. Forši, pierunāju kādu druagu sev par pārinieku un aiziet. Tas jau nekas, ka mēs abi tādi alternatīvi cilvēki, viss ir jauki. Vienīgi grūti iedomāties tādu čalīti ar milzu tuneļiem ausīs un tautas tērpā. Jā, es laikam aizmirsu pieminēt, ka tas ir mans bijušais, bet tas tāds sīkums. Viņš jau sen to ir sagremojis, bet es kā vienmēr, bez kompleksiem. Labiņi, ņemot vērā, ka man pie tā TV acis jau kvadrātā, iešu palasīt kādu jauku grāmatu. :) - have a nice day.

2 komentāri:

zane teica...

tam džekam vēl nebija dredi? es ropažos tādu esmu rezējusi, bet nezinu vai tas ir tas. ;D

Krabe teica...

Tas mans deju partneris.? - nē. Bet tas ar tiem drediem ir Jura brālis jeb māsas puisis. Ironiski, ne.? ^^