ceturtdiena, 2009. gada 6. augusts

Īsts vecis, deem.

Gada briesmīgākās reklāmas titulu jau laikam esmu atradusi. Par vienu darbu mazāk līdz gada beigām. Intars Busulis un vecis.? - omg, varbūt nākošajai "veču" reklāmai varētu pasaukt kādu tievo makaronu no grupas "Cosmos". Man jau paliek slikti ieejot draugos, vēstuļu sadaļā. Sāku iedomāties kā Busulim varētu augstāk stāvēt. Jēziņ, pre - tī -gi.

8 komentāri:

zane teica...

Galīgi čoins. Tik zostiņām vajadzētu kko tādu uztaisīt.

Ilva Bērza teica...

Tu laikam neesi redzējusi TV reklāmu. :D Es tā pārsmējos - "Kas i' sīkais, ūsas uzaudzēji, štengrāks paliki?" Busulis: "Tu zin, drošāks paliku".

Patiesībā Busulis ir fantastisks. Tikai, lai to saprastu, viņš ir jāredz dzīvajā. Es pirms tam viņu nevarēju ciest. Bet... tur ir sava fīča. ;)

Krabe teica...

Esmu, esmu redzējusi, tā man arī liekas briesmīga. :D
Bet runājot par to kāds viņš ir cilvēks, es nebūtu pārsteigta, ja viņš tiešām ir sakarīgs. Vairāk vai mazāk visi mākslinieki ir pavisam citādi dzīvē kā uz skatuves. Toties šajā reklāmā, manuprāt, Intars sevi pataisa vistiešākajā nozīmē par pajoliņu. ^^

Gint teica...

www.badad.lv ir speciāli izveidots, lai visi kopā varētu pasmieties par sliktajām reklāmām.

Ilva Bērza teica...

Man liekas, ka šī reklāma tā arī ir domāta - pajoliska.! ;)

Krabe teica...

Krishjohn - Jau kādu labu laiciņu mētājos pa to mājaslapu, tāda tīri patīkama, un manam humoram atbilstoša.

Piparkūka - Tas arī ir iespējams. Saku, iespējams, jo īsti tā arī neesmu iebraukusi visā tajā domā. Labi, par to, ka jāiet pārbaudīt prostata, par to viss ir skaidrs, BET kāpēc būtu jāaudzē ūsas.? Varbūt var būt vecis, ja audzē kāju nagus vai neskuj paduses.? :D

Krixe teica...

Mums laikam nemaz viņā nav jāiebrauc, jo tā ir reklāma priekš vīriešiem ;) Tāpēc drošvien izvēlējās Latvijā populārākos vīriešus :D


Nez kādu reklāmu izvēlēsies, lai sievietes iet pie ginekolōga ;D

Krabe teica...

Es nemaz vairs negribu zināt. :D