otrdiena, 2009. gada 4. augusts

Kaut Tev nopūtu konuss!

Nē, caru netu es Tev nepiedošu. Vari man visus 4000 simbolus pierakstīt ar kaut kādiem nejēdzīgiem smaidiņiem. Tas nelīdzēs. MAN VAJAG TEVI.
[...]

Visā visumā jūtu, ka vasara jau taisas noslēgties, bet vēl tik daudz plānu priekšā. Ja jūniju un jūliju kunkstēju par garlaicības, tad tagad es savu laiku vairs nespēju saplānot. Viss, negulēšu naktīs. Atspēkošu to rudenī vai sniegainajā laikā. (fui, drebuļi pārskrēja pār kauliem izrunājot vārdu "sniegains") Pirms pāris dienām ar draugu, alus pudeli un mazo brāli sākās diskusija par lamāšanos. Šī diskusija ļoti iesēdusies galvā. Par ko tā bija.? - Mazais brāļuks (8 gadi) saka (neatceros kādā sakarā) - "Ej nahuj". Es tā arī pajautāju - "Zini, ko tas tulkojumā vispār nozīmē.?" Protams, ka viņš nezināja, ņemto vēl vērā faktu, ka krievu valodu māca tikai no sestās klases, viņš pat nevarēja nojaust. Ja nu vienīgi sīkais urlubērns nebūtu izstāstījis. Rodas jautājums, kas ir urlubērns.? - Tas ir tāds pats astoņgadīgias, tikai šis sper starp kājām, atņem cepumus un krieviski spēj minūti lamāties no vietas, neatkārtojot vārdus. Bet turpinot par to lamāšanos ... Ja sīkais (arī citi sīkie) neizprot pat to, ko saka, kāpeč viņi nevarētu lamāties kaut kā nerupjāk.? Piemēram, kaut Tev nopūtu konuss.! Vai - Ej paosti monēras vai protistus.! Vai arī tik pat labi - Benis Tev sados pa muti.! Kā saka vecas tantes - mūsu laikos gan tā nebija.

[...]

Šodien es saraudināju divas meitenes. Atzīšos, palīdzēja vēl 10 cilvēki. Metenes atbrauca mājās no Anglijas. Jā, tās pašas, kuras pirms diviem mēnešiem, dažas stundas pēc manas dzimšanas dienas aizlidoja. Viņas nezināja, ka mēs zinam par viņu mājāsatgriešanos. Labi, kāda starpība, gribēju tikai teikt, ka ir patīkami redzēt kā otrs raud laimes asaras, jo tiešām pietrūka mūsu visu.

2 komentāri:

Princese teica...

Jā, jā, es jau zinu. :D

Tā viņš ir, kad mēs augām tā nebija, laiki mainās, un notiek trakas lietas, šajā pasaulē grūti ir par kaut ko brīnīties.

Krabe teica...

So, es gaidu ciemos. (tree)
Un šoreiz zvani man pirmajai. :D