pirmdiena, 2009. gada 31. augusts

Pēdējais dienis.

Lai arī cik tas dīvani neliktos, trīs mēneši jau ir paskrējuši. Tutū. Šogad bija ļoti krāsaina emociju un piedzīvojumu palete. Smielki, asaras, bailes, uztraukums, tauriņi vēderā, kulaks sejā, mašīnas, jūra, naktis, dinas, agrie rīti, rasa, migla, lietus, ehh tā es varētu līdz vakara pusei ... bet ne par to. Tas viss jau ir isrunāts, izspriedelēts. bum, bum, bum.
Izdomāju, ka vairs nebūšu Spītniece (Shrew), jo TIE (ar 'tie' apzīmēju iepriekšējo pusotru gadu) laiki ir pagājuši, labi, arī ne par to es tagad gribu runāt. Gribēju pateikt, ka tagad esmu oficiāli Dudū. Neviens vienkārši tā kā lasa, bet iedoājies, ka runā franču mēlē, tad skan labāk. Bet kāpēc tā.? - Mums te Ropažos ir tādi pāris jautrīši, kas lasīja pavārgrāmatu. Tur bija tāds ēdiens ar nosaukumu, "Bumbieru Dudū". Vēlāk viņi par "Bumbieru Dudū" nosauca sņabi ar bumbieru garšu, tad tā tika iesvētīti paši bumbieri un jā, tagad par Dudū esmu palikusi es pati. - Tikko atklāju savu identitāti tiem, kas nezināja, jā, mans uzvārds ir Bumbiere.
Labi, ir jau vakars, jāpucējas, jāizdomā, ko rīt uzvilkt, jāizcep kūka un jāiet vēl pēdējo reizi šovasar zvaigznes sakitīt. Tiksimies septembrī.! :)

5 komentāri:

Princese teica...

Tikko secināju, ka man vasarā nav noticis nekas īpašs, bet toties esmu satikusi īpašu cilvēku. Jā, pēdējā vasaras diena, kura nupat ir aiz muguras, priekšā vēl nakts, rīt pirmais septembris, kurā diemžēl rīt izksatīšos kā botāniķe, jo man jāvelk balta blūze un klasiski svārki, man būs jānes skolas karogs, kāds apkaunojums, es te,protams, Tev nesūdzos, bet prieks, ka Tev sī vasara bijusi īpaša, un tas liek pasmaidīt, krabīt. :)

Ilva Bērza teica...

Man patīk Dudū. Un arī Shrew man patika. :)
Lai forš jaunais māc. g.! Cik nu foršs viņš var būt. :D ;)

Gint teica...

Shrew izklausās asāk, bet Dudū - maigāk. Noteikti dalies ar kūku.

Krabe teica...

Princesīt, Tu varbūt nemaz tā īsti neapzinies, bet noteikti, ka Tava vasara bija lieliska. Arī satikt kādu īpašu cilvēku ir vienreizēji. - Piemēram man tas noteikti nozīmē daudz vairāk kā brauciens uz siltajām zemēm, vai kasilīga nakts kādā klubā. :)

Piparkūk, ja jebkam pieiet no pareizās puses, tad pat nepatīkamas vai garlaicīgas lietas var būt foršas. :) - Tad to es Tev arī novēlu. :)

Krišjāni, ja drīkstu tā uzrunāt, laiki mainās, cilvēki tā pat, man laikam apnika būt tai šerpajai, spītīgajai un valdonīgajai. he, bet kaut kādus radziņus jau tomēr sev atstāšu. :D

Anonīms teica...

Paldies par interesantu blog