pirmdiena, 2009. gada 17. augusts

Lat : Ch

Parasti pasākumi (sarunvalodā, dzertiņi) notiek piektdienās, bet Ropažos viss noetiek pavisam savādāk, te mēs svinamies svētdienā. Vismaz tā notiek jau trešo nedēļu pēc kārtas. Vakar cari rajonam brauca trīs ārzemnieki, Cullin, Sebastian un Filip. Divi bija no Šveices un viens no štatiem. Viņi ar velosipēdiem brauca no Rīgas uz Tallinnu un tad vēl tālāk. Katrā ziņā puiši laimi meklē. Tā sapazināmies ar viņiem, ka atradām naktsmājas, un vakarā sadzērām pa aliņiem. Vēl vēlāk vakarā Ropažu vīrišķais gals lēja jau glāzēs Latgales brīnumus. Vakar uzzināju, ka viņiem "kandža" ir "moonlight". Tomēr manī lielākas pārdomas izriasīja viņu piedzīvojums. Viņi vienkārši ar velosipēdu brauc kaut kur. Viņi nezin neko, ne kur paliks, ne kas viņus sagaida, viņi pat īstu tādu gala mērķi nezināja. Es arī tā gribētu, aizbrukt kaut kur, uz nezināmu laiku, darīt jebko un vienkārši būt brīva. Jā, kādreiz varētu pamēģināt kaut te pat pa Latviju šādi pamīties. :)

3 komentāri:

zane teica...

AR MANI, AR MANI. IZVĒLIES MANI!

Krabe teica...

yey, i choose u. [:
- Tu, manuprāt esi piemērotākais hipijs šādam pasākumam. (sun)

Gint teica...

Gaidīšu viņus Salaspilī. Man alus ar garšo :)