ceturtdiena, 2009. gada 18. jūnijs

10 ir daudz

Morāli esmu sagrauta. Lai es izveseļotos vajadzētu saplānot pozitīvu dienu, lai mans laimes hormonu līmenis augtu kā balandas omes dārzā. Lūk, šeit es atkal nonāku dilemmas priekšā. Jā, izvēlēs varianti ir daudz un dažādi.
  1. Braukt uz Oškalniem. Vienalga pie kā, vienkārši tur ir manas īstās mājas, un draugi tur ir visi.
  2. Braukt uz Siguldu. Tur nav daudz draugu, vienkārši, tur ir vismaz kāds dvēseles radinieks.
  3. Aiziet pie kaimiņienes, mums ir sācies salabšanas process, un varētu ar viņu padzērt tēju un paēst cepumus vai kā agrāk, noskatīties kādu filmu, kura ir galīgi garām, bet priecē abas.
  4. Aiziet līdz X (viņas vārds man šorīd ir kā čerkstošs magnetafons) un sadot viņai pa muti. Jā, es vēl nespēju aizmirst savu maģisko ceturtdienu. Really, I hate her. Dunno.
  5. Pazvanīt kādam labam draugam un braukt sen apsolītā izbraukumā ar velosipēdiem.
  6. Paņemt to pašu velosipēdu un azibraukt uz Tumšupi. Jā, draugu skaits tur krasi samazinās, bet visamz ir kāda draudzene ar kuru varu tik bezrūpīgi runāt, ka brīžiem aizmorstos.
  7. Sazvanīt savus draugus un doties spēlēt beach. Smaids man oteikti nenāktu par ļaunu.
  8. Pazvanīt viņam, jā tieši tam, kas man dzīvi gan ceļ uz augšu gan brīžiem stumj bedrē, un kārtīgi parunāties, iziet ārā.
  9. Uztaisīt sev skaistumkopšanas tūri un sauļoties līdz es izcepos.
  10. Nedarīt neko un sēdēt netā. Vēl viena diena manam sūdīgajam garastāvoklim pilnīgi neko neietekmēs.
Super, desmit varianti. Laikam jāsaraskta uz papīra un jāizlozē. Neesmu ne cepta ne vārīta. Ja drīz neizlemšu, laikam pieņemšu to desmito variantu.
SECOND PERSON - GONE FISHING. - love that song.

4 komentāri:

Gint teica...

Grāmatas nepatīk lasīt? Viņas ir pateicīgi draugi, jo nekad nestrīdās ar Tevi un draudzējas pat ja esi gatava piežmiegt X.

Krabe teica...

Patiesībā patīk. Vairākas dienas jau sēdēju mājās un piebeidzu tiešām biezu grāmatu. Ārā skaists laiks, gribas iziet ārpus 4 sienām. :)

zane teica...

BRAUC UZ TUMŠUPI.! (sun)
Es to pieprasu.

Krabe teica...

aww, vakar es izvēlējos daudz ko apvienot un jā, biju Oškalnos.
Bet Tumšupe ietilpst manos plānos. (sun)