pirmdiena, 2009. gada 8. jūnijs

feels like forever

Es nekad nebūtu domājusi, ka vienas dienas laikā var piedzīvot tik daud emocijas, kā šodien man tas izdevās. No pilnīgas sakāves līdz nu jau apgāztā astotnieka debesīm. Bailes, izmisums... patiesībā, vājprāts gribēja sabojāt visu, kas man ir svarīgs. Tikai viens vārds, kas ļāva prieka vilnim uzšalk, viņš mani apskāva tik stipri, pacēla augstāk par debesīm, viegli noskūpstīja un iečukstēja man ausī "es taču teicu".
Well ... he's better than drugs. I just can't lose. This will be my personal Hollywood's variant, my beginning of ends. Only after time ... a long time.

Stone Sour - Through Glass.

3 komentāri:

Princese teica...

laimīgā meitene, man laikam Tevi būs jāuziacina uz vienu kārtīgu čatu. :D

Gint teica...

Emocijas ir garšvielas rutīnas ēdienam.

Krabe teica...

Patiesībā, piekrītu. Tad,kad viss ir tik pierasti labi, tad sāk iestāties garlaicība.