pirmdiena, 2009. gada 15. jūnijs

sounds nice

Runāt tikai un vienīgi par sevi laikam ir pārāk garlaikojoši. Patiesībā, tas mani neuztrauc, jo galu galā, šī taču ir mana publiskā dienasgrāmata un es te itkā izklaidēju sevi ne lasītājus.
Varu derēt, ka 50% no pasaules iedzīvotājiem sliktākā diena nedēļā ir pirmdiena. Es atkal varu lepoties ar savu individuālismu, jo kopš pagājušās nedēļas mana nemīļākā diena ir ceturtdiena. Patiesībā tai vajadzētu būt vienai no foršākajām, jo šogad mana dzimšanas diena bija ceturtdienā, man ceturtdienās vienmēr bija sešas stundas, ceturtdienā es kļuvu par "pupaino lauķi", ceturtdienā bija žetonvakars, ceturtienā bija foršākā sporta diena un ceturtdienā vienmēr bija un ir diena pirms piektdienas, kas gandrīz jau ir brīvdiena. Kas tad tāds notika? - Es patiesībā tiku tik dziļi sāpināta, ka biju gatava noraut viņai galvu vārdu vistiešākajā nozīmē.
Ehh un tgd par ATB. Pasākums bija tiešām lielisks. Vienīgias mīnuss Ogres estrādē ir tās lēzenās kāpnes. Protams, ka es biju alkohola reibumā, un es tāāāā nokritu, ka man uz kājas ir trīs zilumi un uz rokas viens. Pēc kritiena mazliet šokēti bija apkārtējie, bet tad es piecēlos un turpināju dejot. Skats bija apmēram tik pat smieklīgs kā filmā "What Happens In Vegas", kad Džoja noslīd pa leti, nokrīt uz grīdas un pēc dažām sekundēm pieceļas un turpina bellēties. man arī patika kā pūlis sauca ATB uz skatuves. It kā daļa kliedza "EI TĪ BĪ", bet pārsvarā tomēr bija sprta tērpi, kas kliedza "EI ĶĪ BĪ" ar tādu nenormālo uzsvaru uz "BĪ". Vēl es biju mazliet pārsteigta, ka ATB pirmā dziesma nebija Extasy, kā jau tas notika iepriekšējos divus gadus. Visā visumā es gribētu vēl reiz aizbraukt. Ja viņš vēl būs Lv, noteikti tā arī darīšu.
Bet kopumā vasarā man iet labi. Bet ja godīgi, tad nu tā, so - so. Man ir vājprātīgs slinkums kaut ko tagad no manas garlaicīgās ikdienas pieminēt. Labāk iemetīšu kaut ko, ar ko varētu aprakstīt manu sasodīti neinteresanto vasaru.

[23:41:22] Krabe says: - Čau, kā iet.?
- Aww, man iet labi, es nesen izmazgāju matus, tgd priecājos kā mans krekliņš ir samircis no tiem stulbajiem matiem. Vēl es plānoju nolakot nagus atkal, jo tgd mana rozā krāsa izksatās pietiekami nožēlojami par tumsā. Vēl es mēģinu uz papīra lapas izrēķināt cik ir 10% no 32, bet man kkā nesanāk, jo es neredzu neko daudz. Vēl es plānoju no sava sīkā brāļa telefona pasūtīt statistiku, jo man šodien 16. un cikās tur beidzās. Es biju un esmu patiesi vīlusies, jo viņam ir beidzeis avansa derīguma termiņš. Itkā jau vēl ir pārējie ģimenes locekļi, bet viņi dēļ manas zvanīt mānijas slēpj telefonus. ahh, atkal skatos uz saviem nagiem un priecājos par to, ka viņi tgd gari un nelūzt. Zini kpc.? - es jau kkādus daudzus mēnešus dzeru zāles, lai nagi nelūztu, un iedomājies, tas tiešām strādā. Vēl es pamanīju to, ka man Pc vairs nav twilight, uzliku kačāties, bet tad man internets vilkās.. ieslēgšu tgd kad iešu gulēt. ak jā, vēl lasu krēslas 3. daļu. tiku jau līdz vietai, kur Bella grib zaudēt savu nevainību, bet džekiņš raustās, jo baidās, ka viņš padosies kārdinājumam un meiteni novāks, respektīvi izsūks asinis. šodien es vispār neizgāju ārā no mājas, sapratu, ka ir labi te pat iekšā. Mamma ārdījās, jo paņēmu viņas čības. Bet tad es viņia tās adevu unteicu, lai ieet ebay un nopērk veslu tonnu tā lai vairs nekad nebūtu jākasās par šo tēmu. Vakariņās es pagatavoju saldo, bet man pašai nepatika kā sanāca. garšīgs jau bija ļoti, bet vizuāli vajadzēja sanākt skaistāk. nu krč bija jābūt tādiem apaļiem spilventiņiuem, bet man viņi sanāca kkādās visādās formās, kas man galīgi negāja pie sirds. Vispār es monologā varētu vēl ilgi runāt, bet pieņemu, ka tas pietiesībā nav nemaz tik būtiski, jo es pati sev īstenībā jautāju kā man iet. (sun)

2 komentāri:

Princese teica...

_Ar mani atkal runā kaijas... :D Man lieka Tev bisku aizgaja ciet, bet ir labi. ;) Kā vienmēr- liec pasmaidīt! :)

Krabe teica...

Jā, ar mani tiešām runā kaijas. :D
Patiesībā man tas vakars bija tāds smagais. aizgāju gulēt kaut kādos 2 naktī, un jāceļas bija 6 no rīta. :D