piektdiena, 2009. gada 3. jūlijs

no time to lose

Šis karstais laiks man ir atņēmis visu enerģiju, iedvesmu un rakstītspēju. Neesmu jau drukājusi vairāk kā nedēļu. Labi, atzīšos, man te viens melnraksts mētājas, bet viņš ir tik pelēks, garlaicīgs un neinteresants, kas pavisam neatbilda šiem laikapstākļiem, pat ne īsti garastāvoklim.
Man iet labi. Ņemu visu, ko vien vasara var dot. Daudz peldos, sauļojos, ēdu saldējumus, zemenes, naktīs izbaudu dzestro giasu un no rītiem lielās rasas lāses. Tādai elektroniskajai telpai patiesībā man nav nemaz tik daudz laika.
Ir jau sācies jūlijs - forši. Es jau zināju, ka jūnijs būs garlaicīgs, un tā arī bija. Vienīgias labumiņš ir Beinis no nemirst.lv, kas glaba manas ne tik labās dienas. Viņš visp ir sakarīgs čalis, mans varonis. Vēl es biju pirms pāris mēnešiem ieplānojusi, ka mans varonis varētu būt Maikls Džeksons, bet nu es pārdomāju, jo jebkurā diennakts stundā ieslēdzot MTV, Džeksis slīdēs pa tē vē ekrānu. Parasti jau saka, ka no dzīvajiem jābaidās, bet nu viņš jau man sāk reāli kaitnināt, jo nav ko pa televizoru skatīties. Ak jā, kopš pirmā jūlija esmu tik pat slavena kā Zatlers, jo dr.lv ir izveidoti jauni smaidiņi. Viens zalteram - (zatlers) un otrs man - (panda). Es jau zināju, ka kāds pamanīs mani. Tagad tikai giadu savu pieminekli Vērmanītī, lai man būtu uz ko skatīties tur.
Bet nu man atkal ir jāskrien, jo manas pusdienas ir gatavas. Gan jau es te vēl kādu dieniņ' piekāpšu. [:

3 komentāri:

Princese teica...

es ar tik sen neko neesmu rakstījusi, bet katru dienu iegaju, jo gaidīju, kad Tu kaut ko uzrakstīšo. sovakar iegaju, jo gribēju kaut ko uzrakstīt. hmmmm. :)

Krabe teica...

Es arī katur dienu eju, palasos visu, aks jauns. [:
Ehhm, patiesībā man sāk zust iedvesmiņa.

Princese teica...

Es tā skatos, bet tas nav forši, nāc atpakaļ Andas iedvesmiņ! (pray)