piektdiena, 2009. gada 10. jūlijs

Rock my brains out.

Es jau jūtu kā saule aust, bet man tāda sjūta, ka ir dienas vidus. Pilnīgi un galīgi nenāk tas miedzis. Vispār forši šitā sēdēt, izdomāju daudz gudras domas, tikai diemžēl aizmirsu. Bet es nonācu pie slēdziena, ka es visas ņuņņājamās dziesmas sametīšu vienā mapē, un nekad vairs nelikšu playlistā, savādāk viņas man čakarē te visu noskaņu. Ekšelī, nekā jauna nav ko stāstīt, izņemot to, ka tiesa noraida lūgumu izsludināt atkārtotas pašvaldību vēlēšanas Jūrmalā, Ropažos šogad tomēr būs mans mīļais festivāls "Zapte" un to, ka man rauj nost jumtu visi pēdējā laika notikumi. Tas par to jumtu pat atspoguļojas manā jaunajā bloga izskatā. Pārāk meitenīgi.? - Jā, jā, spītniece Andiņa tik un tā ir un paliek viena no skaistā dzimuma pārstāvēm.
Noskaņai - Metro Station - Kelsey.mm

[...]

"Tas ir viegli – būt nepieejamam. Atliek vien novērsties no citiem – un vairs nebūs jācieš. Mēs vairs nepakļausim sevi mīlestības, vilšanās un sabrukušu sapņu riskam. Tas ir viegli – būt nepieejamam. Mums vairs nebūs jāuztraucas, ka esam aizmirsuši kādam piezvanīt, mums vairs nebūs jādomā par cilvēkiem, kas mums lūdz palīdzību un mierinājumu. Tas ir viegli – būt nepieejamam. Atliek vien izlikties, ka dzīvojam ziloņkaula tornī, un mēs vairs nekad nenobirdināsim ne asaru. Atliek vien nodzīvot dzīvi, droši spēlējot savu lomu. Tas ir viegli – būt nepieejamam. Atliek vien palaist vējā visu, kas dzīvē ir labs."
Paulu Koelju.

- Viņš ir TIK gudrs cilvēks. Apbrīnoju. - Viņš mani iedvesmo. Jā, laikam jāapsver iespēja katu ko pamainīt, lai tiktiešām nesanāk palaist vējā kaut ko labu.

4 komentāri:

zane teica...

āāāpāC, cik meitenīgi. :D
es nekad netaisītu kaut ko tik rozā, bet tev piestāv. es pat redzu līdzību. :D ^^

Krabe teica...

Tu esi mans vienīgias zaļasi puķu draugs, so Tev nekas rozā nekad nav bijis. :D
Nekādas līdz'bias nav, man vienkārši uz pāris dieniņām sagribējās būt meitenei. :D:P

Princese teica...

Es tā skatos, ka taisies kaut ko mainīt, pirmkārt, pamanīju blogā jauns attēls, jauna atziņa, otrkārt, nost ar skumjajām dziesmām. :) man prieks, bet zini, man liekas, ka veljoporjām tev rauj nost jumtu. :D Jā, un šito Paulu Koelju tekstu es zinu, es viņu dievinu! :))Nu ko veiksmi Tev! :))

Krabe teica...

- un man arī izdodas, ko manīt. Lepojos ar sevi. ^^