svētdiena, 2009. gada 5. jūlijs

Tā vienkārši.

Vasara, vasara, vasara... wēēē, man jau ir apnicis tas brīvais laiks, ko nemāku aizpildīt. Labi, dod man 1000 latus, tad es braukāšu pa visiem festiem, un tad gan jau būs okē. Visi brauc prom, visiem ir ko darīt, visiem šis, visiem tas. Es vienīgā nezinu kur iet, ko darīt. Visiem, kam zvanu plāni jau nākamajiem pieciem gadiem. C'mon, kur ir spontānās idejas.? Kur ir tie trakie zvani 12 naktī "Davaj, braucam pēc burgeriem uz Hesīti!".?
Piektdiena tika azivadīta ar apjukuma noskaņu. Ar cilvēku, kurš mani ir sāpinājis līdz pēdējai šūniņai, runājos kādu brītiņu. Sapratu, ka tas tiktiešām tik ātri nepāries. - bla bla blah.. anyway, who da fuck cares what happened with me.?
Man iet labi un slikti. Labi, jo tomātu "Ādažu" čipsiem ir atlaide, man vēl jo projām ir čirkaini mati, es nopirku kreklu ar saldējumiem un mans mp3 pleijeris vēl strādā. Slikti ir viss pārējais.
Mans jaunais mīļākais teiciens:
- Zini, kas notiek, kad Tu apēd skudru.? - Tev vēderā ir vairāk smadzenes kā galvā.


- Fag, please text me.!!! - u know, I miss u so much.
No matter how far I go, u always be my lil angel.
Song for u - P.Diddy - I'll Be Missing You.
Please.

5 komentāri:

Princese teica...

Pilnīgi gribas raudāt!- Tas dziesmas teksts tik labs. (mmmm) Bāc, nepatīk, ka esi šitā sagruzījusies, vajag palsīēt uz babānu mizām, un viss būs ok. :))

Krixe teica...
Šo komentāru ir noņēmis autors.
Krixe teica...

Ōo. Dziesma tiešām ir laba! Pilnīgi smaids, atmiņas un kaut kāds gruzītis acī trāpija! .. :)

Zini, vienmēr brīvlaiku var aizpildīt,un nav tā, ka nemāki! Vajag tikai pacensties un viss notiks! .. Tākā - don't worry be happy! .. :)

Krabe teica...

Uzraksti taču man. Ehh. ://
Tu 18.jūnijā teici, ka vakarā uzrakstīsi. Tikai es nesapratu kurā datumā. Moš šovakar.?

Krixe teica...

Laikam tad tā arī nesanāca, jo man bija darbs! ://

Redz kā ir sanācis.