otrdiena, 2009. gada 7. jūlijs

two faces

Ņemot vērā, ka es laiku neizmantoju nekam lietderīgākam kā čīkstēšanai, atļaušos to paturpināt arī te. Lai jau visi redz ar ko es nodarbojos laikā kamēr visas miega peles jau pašas sen ir aizgājušas gulēt, un mani atstājušas te, globālajā tīmeklī. Es šovakar (jeb šorīt) tā baigi prātojos par horoskopa zīmēm. Es laikam tiešām tam visam ticu. Es esmu dvīnis, un man tiešām ir divas sejas. Vienu es rādu sabiedrībai, bet otru es slēpju. Slēpju to, ko kāds cits varētu izmantot savā labā, slēpju to, kas mani padarītu citu acīs vāju. Izklausās jau mazliet smieklīgi, bet tomēr kaut kādā veidā tas atbilst patiesībai. Nav svarīgi tas, ka es visu šeit ielieku publiskai apskatei, tik un tā to izlasīs tikai tas, kam tas interesē. Tā otra daļa, kam neinteresē, nemaz netērēs laiku, lai pat censtots mani izprast.
Ir viens naktī, bet es nezinu, ko darīt. ņemot vērā, ka man ir divas sejas, ir tikai divi varianti -
  1. Iet gulēt;
  2. Neiet gulēt.
Ja es eju gulēt es moš noguļu kaut ko labu. Ja neeju, tad varu izdarīt vēl kaut ko lietderīgu, bet tad atkal ir divi varianti.
  1. Vai nu tas lietderīgais izrādās pilnīgi nekam nederīga huijņa;
  2. Vai nu tas lietderīgias man noder kaut kad tuvākajā laikā.
Ja tā ir huijņa, tad esmu lieki iztērējusi laiku. Ja tomēr tas man kaut kad noder, tad atkal ir divi varianti.
  1. Vai nu tas mani morāli iedvesmos;
  2. Vai nu tas manu pašajūtu iegrūdīs mīnusos.
Ja tas mani iedvesmos, tad tas ir pozitīvi. Ja pašsajūtu iegrūdīs mīnusos, tad atkal ir divi varianti.
  1. Es atkal izdomāju kaut ko, kas uzlabo garastāvokli;
  2. Es norobežojos no pārējiem, klausos metālu un lasu romānus salīdzinot tos ar savu dzīvi.
Ja es izdomāju kaut ko, kas uzlabo garastāvokli, tad pati sev izcepšu kūku. Ja es norobežošos no pārējiem, klausīšos metālu un lasīšu romānus, tad atkal ir divi varianti.
  1. Manī mostas kaut kas jauns un nebijis, kļūstu morāli stiprāka un vēl pašpārliecinātāka;
  2. Es nojūdzos.
Ja tas pirmais variants, tad es tiešām izdarīšu kaut ko lietderīgu šovakar. Ja nojūgšos... zini, tād labāk es tomēr eju gulēt.
Bai ze vei, Tu tici horoskopiem.?

4 komentāri:

Gint teica...

Arta tic horoskopiem.. :)

Krixe teica...

Ticu, ticu, bet ir lietas, kuras jāmāk no tiem horoskopiem pieņemt un atdalīt .. ;)

Jo tad jau Tu vari tiešām nojūgties un ticēt tikai horoskopiem, un neko citu nedarīt, kā bija rakstīts horo! .. 8) Tā arī ir katra paša izvēle.

Princese teica...

Es ticu horoskopiem, zini es ta lasu, un smeities gribas, liekas, Tu ša vai tā nojūdzies, kā var izdomāt tādus varinatus, kā būtu, ja... Interesanti un tajā pašā laikā crazy un smieklīgi. :))

zane teica...

Nēēē, es nekad nelasu tādus murgus kā horoskopus.
Man tie vnk nahrenizē smadzenes un sabojā garīgo visai dienai, jo ja es izlasu, tad es dzīvoju ar tādu domu 'pie velns, kad tas notiks?'