trešdiena, 2009. gada 25. marts

Banana Queen.

Pastūmu ierasto šampūnu ar mango malā un pastiepos pēc banānu šampūna. Jā, jā, atkal jaunas pārmaiņas. Vienkārši, ir pavasaris, un kā jau kādā iepriekšējā ierakstā minēju - Pavasaris - pārmaiņu laiks. Manas pārmaiņas jau ir pavisam tuvu, un es to jūtu. Jautrajā ģeogrāfijā skatījos vecos video, kas jau kādu laiciņu man krājas telefonā. Uzgāju veco labo - Charlie The Unicorn 2. Mazliet sasmējos, bet tas nebija tik pamanāmi, lai kāds pagrieztu galvu pret mani. Godīgi sakot, diena bija tāda, nekāda. Nekā pozitīva nedz arī negatīva. Viss kā ierasts. Tas mazliet rada garlaicības sajūtu, bet gan jau rīt būs savādāk. Vismaz jādomā pozitīvi. Bet tas, ka man šodien visu laiku galvā skan banānu dziesmiņas, tas ir fakts. :]
Make ur own way for the positive day... my recommendation - BANANA PHONE. But if u r banana king - go and put a banana in your ear.!
Neko negribu dzirdēt, nekādu gudro domu, nekādu atziņu, nekā... šoreiz vainošu neatnākušo pavasari. [:

Viss liekas tik ironisks. Labāk iešu pagatavot kādu saldo ar banāniem.

5 komentāri:

Krixe teica...

Sakārdināji ar saviem banāniem! ^^
Viņi ir ļoooti veselīgi .. :) :D

Zini, katra diena ir ar kaut ko īpaša, kaut vai, ka nekas nenotiek .. :)
Un es zinu, ka tu rīt smaržosi pēc banāniem, un es tevi smaržošu . :P :D :D

Princese teica...

Pareizi- vienu dienu bez standartiem, citātiem, normām, domām, gudram atziņām. Tev sodien banānu diena, man kartupeļu pankūka.

Pavasaris iegriež pasaulli. :))

Krabe teica...

Mazo ezi - es ilgi domāju, ko lai raksta. tad domāju par visu dienu kopumā. vienīgais interesantais likās, ka tik daudz kas sakrīt ar banāniem. Bet pārējais bija - vienkrāsains. :)

Jā, žēl, ka negriž tik ātri, lai sniegs nokustu. (giggle)

Princese teica...

Banānu diena- pozitīvi. :D

Heh, nekas vel ir laiks- iegriezīsim kopā! :D :)

M.B teica...

Interesanti shito bija lasiit. saliidzinot ar wakardienas.