pirmdiena, 2009. gada 30. marts

Patīkamas Lietiņas

Ir forši gatavot bez elektrības. Brokastis sveču gaismā. To es pārbaudīju šīs dienas mājturības stundā. Nekas, vismaz kādi jauni piedzīvojumi pelēkajā skolas dienā. Visas pārējās skolas lietiņas bija garlaicīgas. Nekas tik ievērojams, dēļ kā es tgd gribētu deldēt klaviatūru. Toties pēcpusdiena bija super. Ejot mājās debesis bija tik tumšas un drēgnas, ka tūliņ varētu sākt līt. No skolas līdz mājām man ir 13 minūšu gājiens. Nepamanīju, kā laiks pagāja. Iegāju savā istabā, nometu savu gudrībām piebāzto somu, apēdu pāris sviestmaizītes un gāju ārā. Debesis... ahh, pēkšņi viņas bija kļuvušas zilas, zilas.. pāris balti gubu mākonīši un saule. Neiznu kā tik ātri var laiks mainīties, bet man nekas nebija pretī. Šodien bija īstā diena, kad ņemt savu ziepju trauciņu līdzi un noknipsēt visu skaisto, kas tā priecēja man acis. Tik daudz vietas izstaigāju, tik dauz vārdus izrunāju ar draudznēm, kas izlēma skaisto pēcpusdienu pavadīt ar mani. Tik daudz prieka par to, ka nāk jau vasara. Tik daudz patīkamu brīžu, ko atcerējāmies. Šodien arī nospreidu to, ka šonedēļ jāvelk divritenis ārā no šķūnīša. Draugi jau minās pa Ropažu centru. Man arī gribas. Ar nepacietību gaidu to, kad sniegs pazudīs no mana redzes loka pavisam. Pavasara dziesmiņas man skan galvā. Pagājušā pavasara. Gan jau tas nav uz sliktu. [:

1 komentāri:

Princese teica...

Noteikti nav uz sliktu. :) Kapēc tad gatavojām sveču gaismā, elektrības nebija? :)

Hm, mēs 1dien mājturībā cepām kartupeļu mankūkas, 5. klase pirms mums cema un viņiem palika vesela bļoda pāri mīklas. :D bija jautsr pasākums. :D Jā, vakardiena bija īsti pavasarīga diena, es pat paspēju "pasauloties" :D Tikai žel, ka sodien nebija saules, bet cerēsim, ka rīt būs. :))