otrdiena, 2009. gada 24. marts

Fruity Story

Rīts sākās kā jau visi pārējie. 7:o1 skan modinātājs. Nu pareizāk dziesma - Aviation - You Were My Everything. Starpcitu, jauka dziesmiņa, lai iesāktu dienu. Pavārtos pa gultu, pārdomāju savu kārtējo, dīvaino sapni. Pieceļos, pieeju pie loga. Un ko es redzu.? - Atkal snieg. Mazliet skumji paliek. Lai padarītu rītu sev gaišāku, ieslēdzu Eiropean Hit Radio. Stāvot pie sava kosmētikas plauktiņa izprātoju, ka šo dienu gribu kaut kā savādāk izskatīties vai vismaz justies. Protams, ne uzkrītoši, bet pašai priekš sevis - savādāk. Pastūmu ierastās brūnās acu ēnas tālāk un pastiepos pēc sudrabainajām. Tad es ievēroju, ka plauktiņa tālākajā stūrī ir noliktas manas vecās smaržas. Pudelīte jau bija gandrīz tukša, jo tās bija manas visu laiku mīļākās smaržas. Noņēmu korķīti un man acu priekšā pazibēja mirkļi no vasaras. Saldā ziedu un augļu smarža atsauca atmiņā tik daudz aizmirstus mirkļus. Es nekad nebūtu domājusi, ka tādam maņas orgānam kā ožai ir tik liels spēks. Jā, protams, es nekad nespētu aizmirst TO, īpašo smaržu kas nav iepildīta noteiktā tilpumā kādā flakoniņā, bet šoreiz... tās ir tikai lētas smaržas. Vēl pie tam nevis kāda cita smaržas bet manas. Acu priekšā pavīdēja saule, smiekli, lietainās dienas, asfalta krītiņi, drošības sajūta, uzticēšanās un viss pārējais, kas man jebkad ir licies īpašs. Nedomājot izvēlējos, ka šodien es jutīšos savādāk nevis ar sudrabainajām ēnām, bet ar šīm smaržām, pavisam aizmirstot savus līdzšinējos baltās šokolādes un citrusaugļu aromātus. Pudelītē ir viars tikai pāris mililitri, bet ar to man pietiek. Vēl šobrīd ik pa laiciņam paliecu galvu pie sava rozā krekliņa un dziļi ieelpoju atmiņas. Patīkamas atmiņas. [:

Dziesma, kurai es pati spētu izdomāt savu videoklipu, labāku un pozitīvāko, jo man taču pieder tik daudz gaišo atmiņu-
MGMT - Electric Feel.♥

3 komentāri:

Princese teica...

Atmiņas, atmiņas, atmiņas. Nav veselīgi tajās dzīvot! Bet viegli pamācīt, pati esmu grekotaja, eh, Andiņ, kad atkal sāksim žēloties? :D Man liekas es tūliņāš sāšu. ;D

Krabe teica...

Man liekas, ka es jau visu ierkastu žēlojos. :D
Ehh, bet tur jau tā lieta - viss kko atgādina.
Lai varētu kko normāli padarīt - Jāpārvācas. :D

Princese teica...

Jā, pārvākties, tac izbeidz. :D

Heh forši, mēs esam vienas žēlošanās lietpratējas. :D