pirmdiena, 2009. gada 23. marts

Life is now or never.

Šodien es pirmo reizi jutos kā trīspadsmitgadīgs puišelis, kam prātā tikai dūru vicināšana. Tik tiešām, es gribēju kauties. Jā, es atzīstu to, ka šad tad esmu agresīva, bet šodien manas asinis vienkārši vārījās. Nekad mūžā man nav bijis ne pret vienu tāds naids, lai es viņu gribētu fiziski iespaidot. Protams tas ir negatīvi, bet tā nu tas ir. Nomierinoties un kārtīgi apdomājot savas šīs dienas vēlmes cēloni, izprātoju, ka tāda īsta iemesla nav. Drīzāk veca sāpīte. Galvenais, ka ne mana. Aizvēru acis, dziļi elpoju, aizdzinu dusmu. Vismaz uz šo dienu.

Bet kā Tev savādāk, vecā krabe.?

- Nu teiksim tā nekas īpašs. Esmu sapratusi to, ka vieglāk būtu mācīties ķīniešu valodu nekā krievu. Vēl es dabuju 80 minūtes klausīties par piena produktiem. Dēļ savas negatīvās attieksmes pret šo svēto tēmu, es tiku ierkastīta "melnajā" sarkastā. Kas tas tāds ir.? Ko ar to dara.? - neiznu. Bet es priecājos, jo ne katram ir tāda ekstra. Man tapa skaidrs arī tas, kā visvieglāk ir padot tālāk informāciu ļaudīs. Formula ir vienkārša -
"Teksts, kas jāpadod tālāk" + "Tikai nesaki nevienam" = Visi visu zin, un 3x labāk nekā es pati. Atklāju arī saldējuma sezonu (ietilpa arī 80 minūšu tēmā par piena produktiem). Atzīšos trīs šokolādes saldējumi pazuda kā nebijuši. Tā turpinot izputēšu, bet tas jau nav tik svarīgi, galvenais, lai vēders būtu laimīgs. [:
Arī mans mp3 šodien sekoja visu dienu, kā jau parasti.

Mana garastāvokļa iespaidā - Atreyu - Our Sick Story.

4 komentāri:

Civauva teica...

Man ļoti iepatikaas formula Nesaki envienam=visi visu zin :D es vēl liidz sim briidim uz so uzkeros ,parasti 2reiz uz graabekla nekaapj statisika CIVAVAS gan :D

Krixe teica...

Ģimene ir ar Tevi - kopā viņu nositīsim! :)))


Have a nice day! :)
Rīt turpināsim saldējuma sezonu! .. :]]

Princese teica...

Man ar iepatikād formula. :D Ev ko tik daudz saldējumu ēd? :D

M.B teica...

Mn iepatikaas formula viens :D
nu lab tas tik taa jokam, bet ja godiigi tad SALDEEJUMS.