otrdiena, 2009. gada 31. marts

give me a reason to fall in love

Viss jaunais ir labi aizmirsts vecais. - Mans šīsdienas labākā atziņa. Nekādas jēgas to visu nav spilgtiem stāstiem papildināt, jo tie drīzāk bija ironiski ne spilgti. Manam laimes hormonu līmenim šodien ir svētki, jo tas tiešām ir augsts. Protams es zinu, ka var būt labāks, bet samierinos ar to pašu, šodien. Otra, bet ne mazāk svarīgā atziņa bija - Super Neto rocks ass. Nopietni, tur var nopirkt tik stilīgas un nedārgas apenes.

Man ir ļoti labs garastāvoklis. - Tas nenotiek bieži, tāpēc bija noteikti šeit jāpierkasta. Pats galvenais, ka vienam smaidam nevajag daudz.
lalalalalala. Lil Wayne - Something You Forgot.
(starpcitu, man šāda veida dziesmas besī, bet nu šī bija liels izņēmums)

3 komentāri:

M.B teica...

Man patika taa dalja par Super Neto :D

Krixe teica...

Tiešām par Super Neto nemaz nezināju .. (giggle) :D

Princese teica...

Oho, man vajadzēs ar pameklēt apenes. (rock)