piektdiena, 2009. gada 20. marts

New Year.


Sākšu jau ar to, ka beidzot ir iestājies tas, ko mēs visi ar nepacietību gaidījām - PAVASARIS. Personīgi man gads sākas nevis ar janvāri, bet gan tagad, martā, jo es sāku gadu ar sauli nevis sniegu. Pozitīvi ir tas, ka no rīta bija tik silts, ka pat plāno jaku uzvilku. Saule.saule.saule. Tas ir tieši tas, ko tagad gribu visvairāk. Kaut gan no otras puses pavasarī ar mani vienmēr notiek vislielākās pārmaiņas, un no tā man šobrīd ir pat mazlietiņ bail. Heh, atceros pagājušo gadu, tie bija pozitīvisma pārpildīti laiki, varu teikt tikai vienu-
Motion City Soundtrack - My Favorite Accident.
Bet ne par to šobrīd... drīzāk mani vairāk uztruac fakts, ka Ropažu halli krīze ir ļoti ietekmējusi. Uz tāda elementāra jautājuma kā: "Vai Jūs lūdzu varētu iedot tualetes papīru.?" skan atbilde: "Piedodiet, mums tāda nav." Jā, nezināju, ka tik švaki. Nu neko, cerams, ka vismaz nesāks taupīt uz ūdeni, un podu varēs nolaist. Tagad tādu dienas rezumē - Par cenām uztraucas tikai retais, tagad cilvēkiem galvā tikai pavasaris. [:

0 komentāri: