sestdiena, 2009. gada 23. maijs

Bed time.?


Lietus lāses sitas pret logu. Skan - Declan - An Angel (dziesma, kas liek saskrieties asarām acīs) pastiprina tādu bēdīgu noskaņu. Tas tā, šobrīd. Vispār es jūtos kā kaut kas sažuvis, jo esmu gulējusi trīs h. Vakardiena arī bija lieliska, kā pa mākoņiem. Nakts nebija sliktāka. - Tās rokas. (mm) Mājās ierados piecos no rīta, aizgāju gulēt un jau astoņos no rīta mani modina, jo man taču jāiet strādāt. Ak vai, es piemirsu. Ai, tikai sīkumi, tas viss ir skasiti. whtvr.
Tieši tagad mani satrauc tas, ka Twilight atsevišķiem cilvēkiem paliek jau par slimību. Kā tas izpaužas.? Es ieeju Draugiem.lv sadaļā ādiņas un tad skatos top ādiņas. Un ziniet ko es redzu.? - vājprātu. Katrā lapā ir vismaz trīs tvailait ādiņas. Ziniet, jā man tā grāmata ļoti patīk. Atceros pat to, ka skolā bija kāds mēnesis, kad viena no aktuālākajām tēmām bija tā grāmata. Bet nu tagad tas jau ir slimīgi. ā, pagājušo nedēļ pie Origo man uzskrēja meitene, kurai bija krekliņš ar Robertu Pattisonu. Sou sik.
Ah, atvainojos, mans saprāta līmenis šobrīd svārstās tikai jūras līmenī, jo man acis līp ciet. Iešu pagulēt. Savādāk rīt atkal būšu nelietojama.
Pī. Sī. Man ir tādas aizdomas, ak tik un tā kāds man šonakt zvanīs un teiks, lai eju ārā.

0 komentāri: