trešdiena, 2009. gada 6. maijs

dude, fuck it, I lie.

Esmu kā cīsiņš mīklā jeb mīciņš cīklā. Kvadrātsaknītes, diskriminantiņi un visādas formuliņas man pa acu priekšu danco. - NĒ, es nesēžu uz sēnēm. Vienkārši šodien trīs stundas mācījos matemātiku. "Ja stundās neko nedari, sēdi konsultācijās". - LABI MĀT. Matemātikas skolotājai teicu, ka man nav laika papildusstundām, jo mājās jānoskuj cūkām sari. Viņa nenoticēja. Damn. Why is it so hard to tell a good lies yet so easy tell the truth.? - Viņa teica, ka varēšu sestdien braukt uz privātstundām. Varēšu izvēlēties skūt viņas cūkām sarus vai mācīties matemātiku. Es izvēlos šokolādes saldējumu ar ķiršu kompotu.
Jēēs, es noteikti būtu top pieciniekā, ja būtu tādas monologa runāšanas sacensības. Netici.? - Es Tevi izaicinu. Really, I don't care. I'm high above the clouds. I can talk about everything and at the same time about nothing. Can imagine it.?
Es šodien kaut kādā garlaicīgā stundā domāju par to kā būtu, ja zivis stāvētu kūtīs, un viņas slauktu kā govis. Turpretī gotiņas būtu mazas, mazas kā grunduļi, un viņas peldētu pa akvāriju. Pa pupiem viņas nārstotu. Yeah, I'll rock the world... no, really world will die without me.

Kā man vispār.? - Man ir iestājusies rutīna. Pohuj, neesmu Jānis. Es neesmu slima, bet vesela arī ne. - iespaidīgiņi.

1 komentāri:

Princese teica...

Matemātika vienmēr iegāž. :D