svētdiena, 2009. gada 24. maijs

She's famous now.

Yeah, beidzot mani atpazīst Ropažu novadā. Žēl tikai tas, ka atpazīst nevis manu seju vai personību, bet gan manas kājas. Vēl stulbāk, manas kedas. Citi grib, lai viņus parāda pa Tv, citi grib kļūt par modeli kādam divpadsmitgadīgo žurnālam, bet es esmu slavena ar savām novazātajām čībām. Atkal man ir iemesls atrasties septītajās debesīs.

[2009.05.20. 18:42:21] Full Name says: tew bija zilas konversenes?
[2009.05.20. 18:42:30] Krabe says: jēēēēs, of kōrs. (sun)
[2009.05.20. 18:43:00] Full Name says: ou tad laikam es neesmu kļūdijusies un tevas kaajas ir uz plakaata par kkautkaadu pasaakumu Zaķos! :D
Toties turpinot par tiem velosipēdiem... šodien atkal ieslēdzās mana hipijiskā vēlme - Nopirkt retro velosipēdu un nokrāsot kā Skubija Dū mašīnu. Bet nu nav man ne retro riteņa, ne arī idejas kā es to riteni varētu uztiasīt kā Scoobysnackssexdrivebike. Bai ze vei, es plašajā interneta tīmeklī nevarēju atrast nevienu alkoholisko kokteilīšu recepti. Ne zināmu ne arī jaunu. Vienīgi es atradu ļoti vērtīgu recepti, kā izvārīt kartupeļus. Tiktiešām, labi, ka ir tādas mājaslapas, kur to man kāds var iemācīt. Bet tā jau ir, ja kaut ko tiktiešām vajag atrast - huju (rupji sakot). Tas tā šī brīža izmisuma iespaidā. Labiņi, šobrīd runājot par receptēm, sagribējās vakariņas. Iešu un pagatavošu sev grauzdiņu salātus. Jāpalutina sevi, jo šodien esmu sev cienīga uzsist pa plecu un teikt - gūd džāb.

2 komentāri:

zane teica...

Man agrā bērnībā bija sapnis nokļūt uz žurnāla ''Avene'' vāka. Jā.
Kā tie laiki skrien.

Krabe teica...

Es zinu meiteni, kas bija nejauši tikusi žurnālā. kad viņa to ieraudzīja, viņa bez maz vai aiz laimes apčurājās. :D