ceturtdiena, 2009. gada 14. maijs

Dilemma.

Man ir dilemma. Vai nu lidojošie putni ir sukas vai laimes nesēji. Tātad ... šodien man otrā stunda ir sports. Es kā cilvēks laicīgi eju uz halles ģērbtuvi, uzvelku savus šortiņus, kas drīzāk atgādina apakšveļu, uzvelku Kristena kreklu (ko es viņam atņēmu nometnē, un vēl joprojām neesmu atdevus. hā, nemaz netiasos), uzvilku savu skaisto, mīļo, jauko perfekto pull and bear vējjaku un devos ārā, lai izbaudītu aukstos grādus pēc Celsija. Lai būtu jautrāk sāku ārdīties pa stadionu un dziedāju Cgristina Aguilera - Lady Marmalade. Un šeku, reku man pāri planē viens spalvainais radījums vārdā PUTNS. un ņīīīīīīīīīīīīīīīīīīīīīīīūūūūū, šis mani apķēzija. - LABĀKĀ DIENA MANĀ MŪŽIŅĀ.
Visi jau man teica, ka tas ir uz laimi. CERU, KA TĀ. (Kaut gan bija arī versija, ka viņš mani apdirsa, lai es aizvērtos. :D)
šalalalalala.

2 komentāri:

Princese teica...

Tas tiktiešam ir uz laimi. :)

Krabe teica...

Eh, laikam man šobrīd viss iet uz augšu. - Es taču teicu, ka pavasaris visu izmainīs. [: