trešdiena, 2009. gada 13. maijs

skuķu būšana

I KNOW WHAT I WANT - U JUST TAKE ME THROUGH THE MOTIONS.
Ehh, my life is wonderful. Sometimes it sucks... okay more than sometimes, but every smile, look and positive day makes my life wonderful. - LIKE MY OWN WAY. mmm.
Tikko pirmo reizi paskatījos savā horoskopā. Laikam manam labajam garastāvoklim ir izskaidrojums - "Pārsteidzoši iespaidi – kā no sapņa. Deja vu." - īss un kodolīgs tas horoskops. Ja es tagad sāktu lēkāt, mamma domātu, ka es sēžu zem maģiskajām sēnītēm.
Uz galda stāv kāda lapiņa, ko aprkastījis mans mazasi brālis. Teksts ir sekojošs (citēju) -
"JĀNIS + ANNA NAU TAS LABĀKAIS
LABĀKAIS IR NAUDA NAUDA
IR LABĀKA JO NAUDA IR LIETOJAMA
ĒDIENA PIRKŠANĀ"
- Es izklausos ļoti lōģiski šodien. No manis laikam var ļoti daudz saprast. - a man pohuj, nav arī jāsaprot. - mmmmmm.

2 komentāri:

zane teica...

Atkal tas svētais - Pohuj! [m]

Krabe teica...

Tieši tā, ar tādu skatu uz dzīvi ir vājprātīgi viegli dzītov. [: