pirmdiena, 2009. gada 4. maijs

VACATION

Brīvdienas = forši. Ar savu famīliju izdomājām, ka jālaiž uz Ventspili. Es jau zinu, ka mums visiem kaut kur kopīgi braukt ir murgs, bet nu tik un tā mājās nebūtu bijis ko darīt, jo visi mani draugi pa pasauli mētājās. Tātad... maniem senčiem ir tāāāāādas anormālas idejas. - Mums bija jāizbrauc no Ropažiem pussešos no rīta. Nonākusi tajā galā sasveicinājos ar brālēnu, paēdu brokastis, noģērnos un gāju sauļoties. Vairāk kā pēc stundas skan modinātājs -jāgriežas otrādi. Forši, vimsaz tagad esmu vienmērīgi izcepta. Vakarā ģimenes lokā (atbrauca arī māsīcas un tante) skatījāmies hokeju. Wipīīīī, 7:1. Es bez elpas paliku.
Nākošā diena vēl foršāka. Senci atstājām laukos makšķerēt, paši devāmies uz centru. Kā es mīlu to pilsētu. Tagad gan es nepārdotu narkotikas, bet labprāt dotos uz turieni. Vakars gan bija tāds negatīvs. Skatījos atkal hokeju - Krievija - Latvija. Kad jau bija 4:0 es sadusmojos un izslēdzu televizotu. DUSMA. Vispār, pat dusma atcerēties.
Jā, bet nu brīvdienu labākais jautājums no mana sīkā brāļa - "Vai suņu meitenēm arī ir krāniņi.?" Starpcitu, Ventspilī ir arī forši ļautiņi. Ieraugot, ka man rokās ir digitālais, sāk pozēt un lūdz, lai viņus nofotografē. - Stilīgi, vismaz es no viņu draudzīgās attieksmes var kaut ko mācīties. A jā, Ventspils meža kaķī strādā TĪĪK stilīgs džekiņš. Viņam bija dāāāāāudz lielāki tuneļi kā Česteram no Linkin park. Ja es četrus pirkstus nevarētu izbāzt cauri, tad trīs gan. - iespaidīgi. Jā, un es arī sestdien noskatījos savu jauno mīļāko filmu - A lot like love. Veca, bet nu es nebiju redzējusi. Jā, jā es jau zinu, ka es kā jau tipiska meitene esmu kritusi uz romantiskajām. bla bla bla. [:
By the way, Ventspils policija ir mani čomiņi, jo viņiem ir tādas pašas saulesbrilles kā man. Jūtos kruta.
Šobrīd jūtos labi, vienīgi zosu pumpas uzmetušās. :D

THE LAST GOODBYE - PICTURES OF YOU. ♥

2 komentāri:

zane teica...

tā filma. [inlove] superīga. jau ar aizpampušām acīm skatījos, bet vienalga. norāvu līdz beigām.
he, man bija jāceļas pus 3 naktī, kad braucām uz lietuvu. tas bija varen draņķīgi. bija drēgs + vēl lija. :|
bet, vismaz foršas brīvdienas tev bija. tā vietā, lai es kaut kur aizbrauktu ar savu ģimeni, es staipījos dīvānā un lūrēju tv. pat siltajās dienās. ;D

Krabe teica...

Es to filmu skatos šovakar atkal. jau trešā reize. Totally in love.
Ehh, bet forši tik agri velties, visamz mašīnā var gulēt - ir ko darīt. ;DD