ceturtdiena, 2009. gada 30. aprīlis

mwqpodxd

(Nosaukums tapis sakarā ar to, ka es šobrīd esmu pārāk izklaidīga, lai spētu sakoncentrēties uz kaut kādu stulbu nosaukumu - taisīju pirkstiņdanci uz klaviatūras).

Labi, ka šodien bija saīsinātās stundas. Savādāk es būtu ķērusi kaut kādu krītamo kaiti jau pēc ceturtās mācību stundas.
  1. Krievu valoda smird. Skolotāja pamanīja manu špikeri. labi, ka visu jau gandrīz norkastīju. Toties vēl viens labi ir, ka viņa špikeri pamana pirmo reizi trīs gadu laikā. - Pozitīvi.
  2. Sportot man negribējās. Daļa kolēģu, kuriem nebija pirmsbrīvdienu brīvdiena jau iestājusies trennējās krosiņam. Es pa to laiku sauļojos estrādē uz putnu apķēzītajiem soliņiem. - Pozitīvi.
  3. Pirmā reize, kad es algebrā neklausījos mp3. Bija jākoncentrējas, jo es negribēju atkal kā kaut kāda kalaša izgāzties un dabūt divnieku. Patiesībiņā man izdevās - 35 minūšu laikā izņēmu un sapratu pāris nedēļu vielu. - Pozitīvi.
  4. Algebras ieskaite. - Man liekas, ka varēšu ar sevi lepoties. - Pozitīvi.
  5. Sociālo zinību skolotāja ar visādiem tekstiņiem, kuriem ir zemtekstiņi centās (un izdevās) pateikt to, ka es esmu bastotāja. Jā, labi, man viņa besī, kā es varu gribēt iet uz viņas stundām.?! - Patiesībā man tiktiešām toreiz bija kora skate, bet pohuj, nākošreiz nobastošu un to uzrakstīšu uz viņas nesmukās mašīnas. - vēl jo projām nezaudēju savu "pozitīvi".
  6. Pēdējā stunda aprīlī - Angļu valoda. Neko nedarīju. Man jau sākās brīvdienas, un pohuj, neesmu Jānis. - Pozitīvi.
Pēc tam ar draugiem jāuzspēlē bīčs bij'. Mans stilīguma koificiens pieauga par 15,8%, jo es pārģērbos tieši tad, kad menti pabrauca garām. Vēl mani Jolanta un Arvīds izdaiļoja ar zāli, puķēm un čiekuriem, kamēr es kā ronis peldēju pa zāli un gaidīju pārējos spēlētājus. Ak jā, un uzsākot ar kādu dialogu man visu laiku pašās beigās piemetinājās vārds "pidar". Bet cik es sapratu no savas komandas, viņiem labāk patīk, ja es saku "pidar" nevis "draudziņ". Tagad gan es savu uzmanību pievērsīšu hokejam. Baigā fane esmu. Labi, nestaigāju neplivinos ar karogiem, nerādu pliku dibenu kaimiņiem un nekasu olas. Negatīvi laikam jau būs tas, ka man nav to olu, žēl gribētos.
Vakars būs hokejīgs. Vienīgi stulbumiņš tāds, ka man tas būs jāpavada ar savu foršo brāli. Nekas, mož pēc hoķa iziešu ārā, ja būs spēks.

2 komentāri:

Princese teica...

Ak jums arī bija saīsinātā diena, man liekas, ka manos pāķos ir kaut kāds melnais caurums, visiem saīsinātās, bet mums ne, neraža. Tev iet tiktiešām pozitīvi, man smiekli nāca lasot, tā turpināt. :D Man hokejs šogad neinteresē, nezinu, kas ar mani noticis. Puiši laikam tik prāta. :D

Krabe teica...

Ehh, gan jau kaut kad Jums kompensēs tās saīsinātās. :D :P
Ehh, patiesībā man iet labi, vienkārši ne par ko nevar sūdzēties. :)
Man tieši šogad hokejs ļoti interesē. Tgs jau kavēju. (sun)
- bet nu puiši arī laba lieta. pat labāka kā hokejs. (giggle)