trešdiena, 2009. gada 8. aprīlis

Smaidīgās dieniņas.

Hēēy, vispār es mīlu šo laiku. Saule, saule, saule. Man pat nav īsti daudz laika padeldēt savu dibenu pret datorkrēslu. Piekāpu pastāstīt kā tad man īsti iet pa šo trako laiku. Ekšelī nekas daudz nav mainījies. Braukāju ar riteni, satiekos ar draugiem. Patiesībā es šodien plānoju kādas jaunas drēbītes jānopērk siltajam laikam. Nevaru taču visu laiku nēsāties apkārt garajās džinsu biksēs un biezajā džemperī. Vēl es palīdzu mammai. Esmu labā. Sakopu dārzu, nogrābu pērno zāli. patiesībā tas darbs ir ļoti tizls, bet kaut kas taču ir jādara. Slinkot cauru dienu nav stilīgi. Vakar ar draugiem izspriedelējām, ka īstenībā ir tā kā vasrā. Vienīgi pietrūkst zaļās zāles, bet ja skatās uz mājām vai eglēm, tad sajūta ir kā vasarā. Patiesībā par to man tikai prieks. Sapratu arī to, ka man kretinē tas, ka citi cilvēki nevar iegaumēt kāršu nosaukumus. (pīķi, kreici, kāravu un ercenu) Ar šiem cilvēkiem kaut ko uzspēlēt ir nereāli, jo nesaprotu kas viņiem ir kas. Piemēram, dzirdu nosuakumus - sirsniņa, spilventiņš, kastīte, puķīte, āboliņš, nu tas kas līdzīgs "cini minis" pārslām un tā tālāk. Labi, vismaz var arī par kaut ko pasmīnēt. Šobrīd es cepu vafales, diviem no maniem draugiem ir jubiljeas un dāvanā viņi gribēja saņemt manas vafeles. Tūliņ piedegs, ja neiešu ņemt ārā. Tad nu čau, līdz citai reizei. [:

4 komentāri:

Krixe teica...

Your back! (sun) Beidzot .. :)

Jā, tie pavasara sakopšanas darbi nav īpaši patīkami, man vēl viņi priekšā. :D :P :))

Tu jau sāc mani kārdināt ar tām izcilajām vafelēm. :)

Krabe teica...

Ehh, gan jau dabūsi. :P Es taču Tev apsolīju. (devil)

Princese teica...

Es ar esmu viena no tiem neaptēstajiem cilvēkiem, kas nav iemāījies kāršu nosaukumus. :D:D:D

Jā, brīvdienas viena laba lieta, un saule (mmmm). :)

Krabe teica...

Es Tev šas iemācīšu. :D
Tā sarkanā sirsniņa - ERCENS.
Tas otrs sarkanais. Saucamā kastīte vai kas tur - KĀRAVS
Tas melnais, kas citiem līdzīgs āboliņam - KREICIS
un Tas pēdējais melnais, kas citiem ir "nu tā ļaunā sirsniņa. (rofl) - PĪĶIS.
:D