trešdiena, 2009. gada 22. aprīlis

ze skāi iz grīn


Sākšu jau ar to, ka man iet labi. Patiesībā man ir vinealga kā man iet. Iestājies pohujisms. Pievēršu uzmanību tikai svarīgām lietiņām.
Viena no tām - es sapratu to, ka mīlu "Selgas" cepumus. Cepumiņi + Piens = mmm. laime pilnīga. Tā laikam bija labākā šīs nedēļas atziņa. Nedēļa jau itkā ir tikai vidū, bet nu šaubos vai kāds pārspēs manus mazos, mīļos, gardos cepumiņus.
Vēl es saprtu to, cik ļoti man patīk futbols. Esmu futbola māsters. Jūtos kā ar trīs kājām.Tiktiešām, bezjēdzīgāku spēli neesmu redzējusi. Kāda jēga ir kā losei skraidīt tik lielu laukumu un bumbai pieskarties labi ja 3 x.? Bet tas jau ir tikai ikdienišķs sīkums. Kā jau sākumā minēju, pohuj. Tā pat sporta stunda ilgst tikai 40 minūtes, un necienu es tikai futbolu.
Man arī ir atradusies jaua mīļākā dziesma. Rofl. Tas ir zivju reps. Sea Creatures Love You. "I wanna be with you forever." - Ehh tiktiešām, labākais zivju reps kādu esmu dzirdējusi un vispār dzirdēšu.
Ak jā, es atkal runāju rinķī un apkārt. - patiesībā nebrīnos, man nemaz nav ko interesantu stāstīt.
Izņemot to, ka šodien man likās, ka debesis ir zaļas. Ne jau saskatāmi zaļas, bet ZAĻAS. Nē, arī par marihuānu es nerunāju. Tās atkal ir manas kārtējās garīgās izpausmes. Feels like 1 yr ago. Sun, beer, cigarette smoke, laugh. don't care about anyting, just chill. like walk in the sky... like my own way.

6 komentāri:

Anonīms teica...

your blog is beautiful!

Krabe teica...

Ou, thanks.
This is just my life. :)

Princese teica...

mazais pozitīvisma iemiesojuns, es Tevi šodien redzeju, diemžel nebija laika parunāties. man tajā aukstumā bija jādzied. brr. :D

Krabe teica...

Mazlietiņ. (giggle)
Es arī. :P Bet mēs visp, atbraucām, nodziedājām, azibraucām. :)
Nemaz nepalikām. ;)

Princese teica...

Jūs dabujāt 3. pakāpīti. :) Mēs palikām, kaut es negribēju, man ēst gribējās. :D Bet bija patīkami klausīties kā izcili dzied kori, pilnīgi tirpas gar kauliem skrēja (mmmm) It īpasi pie dziesmas- Daugavas krastā. (mmmm)

Anonīms teica...

ko es mekleju, paldies