piektdiena, 2009. gada 10. aprīlis

Ystrdy'n'tdy


Brīvdienas liekas ir vēl patīkamākas nekā no sākumā domāju. Visu laiku tikai baļļuki, draugi. Protams, arī pienākumi, bet tas viss pazūd aiz lielās smieklu devas. Vakar ar draudzeni iekarojām vietējo narkomānu māju. Par laimi nevienu narkomānu neredzējām, bet nu tādi ir tie Ropažu nostāsti. Sākumā bija nenormāli bail, kā šausmenē, bet pēc tam jau aizmirsām, kādā bedrē vispār esam ielīdušas. Laikapstākļi nebija tie labākie, bet tas nemainīja giasotni, kas bija ar mums. Vakarā skatījāmies šausmeni. Patiesībā bija diezgan bailīgi. Pieķēru sevi pāris reizes raustoties. Manu garastāvokli vienīgi padragāja tas, ka man PC sagāja čupā. Nekas, šodien jau pārinstalēja visu windowu un ir okey. hmmm, vairāk šodien neko īpašu nedarīju. Pēc vakardienas nāk miedziņš. Bet nēēē, it's party time. Šodien ir piektdiena + lielā piektdiena + Evai 18. mmmm. Būs jaukiņi. Es jūtu, ka visi apkārtējie draugi mani tikai pilnveido. Jau sen nebiju tik labi pavadījusi laiku. Godīgi sakot, nav pat tā īsti daudz laika domāt savus gudros prātojumus vai meklēt domu graudus. Nekas, beigsies brīvlaiks, paliks tādi tukšāki vakari un atkal mani pārņems gudrojumu bums.

1 komentāri:

Princese teica...

Kapēc es neko nezinu par narkomānu māju? :o Noteikti man izstāstīsi. :)