trešdiena, 2009. gada 15. aprīlis

colourful

Sarkans, oranžs, dzeltens, zaļš, gaiši zils, tumši zils, violets. Tā ir cilvēku hipotēze par to, ka tās ir vienīgās krāsas, kas ir varavīksnē. Šīs 7 krāsas varētu pielīdzināt ikvieam no mums. Hā, es zinu, daļa teiks - "Mana dzīve ir melnbalta" vai "pelēka". Tie ir saldi meli. Melns un balts vispār nav attiecināms uz cilvēka ikdienu. Protams, brīžos, kad jūtos tik draņķīgi, ka gribas iebāzt galvu zermē kā strausam, tās lūk gribas saukt par melnajām dienām. Sliktākajā gadījumā tā ir tikai brūna (zaļš + sarkans) vai tumša, tumša neizskaidrojama krāsa (tumši zils + zaļš + sarkans + violets). Patiesībā viss ir viens liels krāsu virpulis.
Man vairāk vai mazāk šobrīd ir iestājusies vienkrāsainība. Nezinu kāpēc tā. Vajadzētu savā krāsu paletē kaut ko pamainīt, bet man nav spēka. Man tiešām nav spēka. Jūtos vāja, viegli ievainojama. Protams patīkami ir smaidīt, jo ir vismaz daži cilvēki, kas to gaida. Kas tic, ka viss tomēr ir lieliski. Vēl viens no iemesliem ir tas, ka kāds var iemīlēties tajā.
  • Nekad nepārtrauc smaidīt, pat skumju brīžos, jo kāds var iemīlēties Tavā smaidā. /Gabriels Garsija Markess/
Jūtos mazliet kā vecajā sākumā. šoreiz ir tikai mazliet neveiklāk, jo tas viss jau reiz ir darīts. Bet es nesūdzos. Vienīgā problēmiņa varētu būt tikai tas, ka man laiks ir palicis mazāk kā divi mēneši. Cenšos izprast, kas ir mana krāsa. Kas ir tas, kas es esmu un to, kādā krāsā vēlos būt. Sirdij tuvāko.

Taylor Swift - Love Story.mp3
Romeo take me somewhere we can be alone,
I'll be waiting all there's left to do is run.
You'll be the prince and I'll be the princess,
It's a love story baby just say "yes".

3 komentāri:

zane teica...

pefektas domas un rakstītķēriens.

Princese teica...

šis raksts man atsauca atmiņā nesen uzrakstīto kontroldarbiņu latviešu valodā, kur bija jāraksta domraksts ar nosaukumu "mana prieka un skumju krāsas".

mazāk kā divi mēneši atlicis- laiks ir lielākais zaglis. ;) un ienaidnieks (man)

Krabe teica...

Zaļā Zane - Nē, man ir visādi sirdsmurgojumi.
Man tomēr labāk atīk ikdienas ironija. Laikam jāsāk savā ikdeinā kkas tāds saskatīt. (giggle)

Ezīt (man tā likās mīļāk) - Es tikko atcerējos, ak Tu man savu avīzes rakstu apsolījies aprādīt. :P
Jā, man arī tā ir ar laiku. gribas šad tad Iestrēgt mementā. mmmm.,