otrdiena, 2009. gada 28. aprīlis

Ar Dievu mazo dīvainīt.!


Vairs jau nav nekāds SPRINGTIME. Now is SUMMERTIME. ou yes, yes yēees. Patiesībā es šobrīd rakstu īpaši daudz nedomājot, jo man pilns dibens ar smiltīm. Spēlējos smilšu kastē. Ehh, nu labi, spēlēju bīīču. Bet labi, par to vēlāk. Šajā blogā (lasīt ar OLAS burtu) neesmu jau dažas dieniņas ieskrējusi, bet nesaspringsti mazo dīvainīt, nekas TĀĀĀĀĀĀĀĀDS īpašs nav noticis, tikai tāāāāāds. (Mērijums tika veikts ar "Ā" burtiem).

[...]

Sestdiena. - Pohains rīts. Bet kāda starpība, tā taču bija sestdiena. ārā + daudz grādi pēc celsija. (mm). Aizbraucu pie draudzenes uz Oškalniem. Yes, jauks pasākumiņš - saldie 17. grrr. Tik superīgi pavadījusi laiku sen nebiju. Tiešām no sirds (ja saku no sirds, tad man patika) izpriecājos. Nav jau daudz ko piebilst. - Es esmu varenākā desiņu cepēja. rock ass. Es uzvarēju novusā, rock ass x2. Un es izkliedzu iekšas dziedot savas mīļās dziesmas. rock ass x3.

[...]

Svētdiena. - Pohians rīts. (Fak, tā tagad kaut kāda tradīcija būs.?!) - Labākā dienas daļa bija, kad es pirmo reizi mūžā iedaudzīju ZIRNEKĻTAURENI. labi, es to tā nosaucu. Bet nu nopietni, taurenis bija liels un SPALVAINS. Forši, un viņam ir rōzā kakas. Pozitīvi.

[...]

Pirmdiena. - Ohh, nōō, nedēļas traģiskākā diena. Jā, un rīts arī sākās negtīvi. Es nebiju paņēmusi līdzi mp3 baterijas. Bet mani izglāba bateriju kaste. āmen. labi, ka mums skolā ir tādi zaļie aktīvistiņi, kas nodarbojas ar baču vākšanu. Pēc stulbajām, garajām un nogurdinošajām mācību stundām braucu ar riteni. Bēēēēt tad pēkšņi es redzu baru ar tauriņiem. (es uzksatu, ka 8 ir bars). Mēģināju ar savu ziepju trauku nofočēt viņus. Nometu riteni grāvjmalē, dzinos tiem sasodītajiem tauriņiem pakaļ. Tur bija kaut kādi 17:0 tauriņu labā. Tāda sašauta aizgāju uz veikalu un nopirku "Jungle pop". Ap dvēseli palika vieglāk. Vakarā sapratu, ka man uz mēles jātetovē kabacis ar sarkanu svītru pāri, kas nozīmē "šajā mutē kabačus bāzt ir aizliegts".

[...]

Otrdiena, jeb šodiena, jeb "ai lav maiself", jeb "dročījam pret vēju, jo tas ir jautri", jeb "tava seja"... āāāi kāda starpība. Sauc kā gribi. Šī diena tiktiešām biaj pozitīva, jo
  • Es šodien vārdu "pozitīvi" pateicu ne mazāk kā 82x ;
  • Ārā šodien bija +24 pēc Celsija ;
  • Matemātikā es dabuju 2. (pirmo reizi mūžā tāda atzīme) ;
  • Vizuālās laikā es apēdu twixu ;
  • Bioloģijā, kad es minēju pārnadžu kategorijas pārstāvi SEJA, skolotāja teica, ka ir pareizi.
Bet visa visumā pozitīva bija arī pēcpusdiena. Ar draugiem spēlēju beach. āāāāā, kā es mīlu to spēli. mmmmmm, yes, yes, yeeees. Pēc tik ilga laika es atkal dabuju pilnu dibenu, nāsis, ausis, nabu, seju ar smiltīm. Ehh, un jā, es beidzot laikam esmu atradusi sevi. Tiešiņām, esmu zirgā. Protams, ka tas atkal ir -
P - O - Z - I - T - Ī - V - I.!

Jason Mraz - Life Is Wonderful (baigi kluse, bet nu tā pat visu var saprast - pozitīvi.)

2 komentāri:

Princese teica...

Oho, zirnekļaureris, kurš kakā rozā kakas, varbūt tas ir naktstauriņš? :D

Man prieks, ka taradi sevi smiltīs līdz ausīm. :D:)
Tik iet tik pozitīvi, ka man milzīgs prieks. :))

Krabe teica...

Nu nezinu. :D Bildi Tev kkad aizsūtīšu. :P
Jā, Zooloģijā es saku vārdu seja, kā es varu kko zināt no viņas.? :D

Ehh, jā, šodien es tieššam ne brīdi nejutos kā kkāda nožēlojama emo. :D :)