ceturtdiena, 2009. gada 16. aprīlis

Are we ball scratchers.?

Gribēju paklausīties kaut ko tādu, ko klausās ~ 50% civēku. Jābūt taču lietas kursā, nevaru taču visu laiku sēdēt uz saviem bleķa gabaliem. Un jāāāāāāā, protams. The Killers - Human. Tik svaiga dziesma. Pilnīgi prieks. Es nesaprotu, kur cilvēkiem prāts tik stulbu dziesmu izdomāt. Es saprastu, ja vēl dziedātu - Are we human? Or are we ALIEN? Pie velna, bet kādā sakarā dzied - Or are we dancer? Tik pat labi varētu dziedāt - or are we teachers, policemans or ball scratchers. Tiešām džeki izcēlās ar ĪPAŠU dziesmu. Runājot par dziesmām un dziedāšanu. Rīt tač korim skate. Forši, varēšu izgaudoties no sirds.
Ēdu pāri palikušās šokolādes oliņas no Lieldienām un prātoju, ka tās garšo daudz garšīgāk tad, kad svētki jau garām. Nākošgad, ja Lieldienu zaķis vēl mani apciemos, paglabāšu visu līdz svētku beigām, lai būtu garšīgāk. Vēl es nodarbojos ar cilvēku apsmiešanu. Nu labi, ne cilvēku, bet viņu elektroniskās rakstības stila. No sirds smejos par tādiem teikumiem - "cHaWINjaaaaaz, tAāD Tu riiit brauksZi uZ wAiŅjoDi........??????????" vai "aAaAAAAAAAAA... KJūuuT ... labinjI tAD liiiidZ rĪTdieniNJAi... BuCh, BuCH sawLJ." Ehh, brīžiem man paliek žēl valodas. Tā viņa tiek kropļota ar visādiem pikačūismiem.
Patiesībā man nav nemaz laika vairs te vārīties, vēl daudz darbi. Jāizspriedelē vai rīt vilkt rozā vai rozā krekliņu, jāizmazgā pirkstu starpas, naba un 3 reizes pēc kārtas jānolako nagi. Daudz darbi. Rofl.
Labi, tiktiešām rīt gara diena, tāls ceļš, īpašs notikums. Nav laika gurķoties pie PC. [:

5 komentāri:

zane teica...

ūū, velc rōzā krekliņu. (sun)
pirkstu starpas? :D es mazgāju savu riepu rievas. :DDD
bet veiksmi in pucēšanās. ^_^
un jā. man arī besī tā stūlbā valoda - sAwLJiiTe ūtt. bet visvairāk man besī, kad neliek komatus. nu ne jau tieši tur kur sākas divdabja teiciens vai tādas pārgudrības, bet tieši elementārās vietās. pirms -ka; -bet; ūtt. :D

Krabe teica...

jup, jup. Pucējos vēl joprojām. :D
btw, Tu pirms vārda "kur" neieliki komatiņu. :D
un sī, man arī ne īpaši patīk divdabji, bet kkā cīnos. (rofl)

zane teica...

fak, samisējās. pirksti par mīkstām desiņām kļuvuši.. neklausa vairs.
divdabjiii - nokaut visus. :D

Princese teica...

Pozitīvs ieraksts, es atskēju mājās paēst, pēc tam koris, man skate 23., takā pa vakarien nākas gaudot. ;) eh, gandrīz aizrijos, par tām "prikstu starpām un nabu" pozitīvi. :))

Krabe teica...

23. Aprīlī.? :P
Kur.?
Vnk, mums tā nebij skate, bet koncerts. es sajaucu. Skate mums arī 23. (sun)