piektdiena, 2009. gada 29. maijs

Lets start a summer!

28. Maija vakarā mani izsauc ārā. - Izeju.
29. Maijā, plkst 3:oo aizeju gulēt.
29. Maijā, plkst 8:40 izsniedz liecības.
Tā paša maija vakarā skolas beigu svinēšana ar draugiem. Esmu pusaizmigusi, bet turos kājās. Doma jau bija ātri braukt mājās, izgulēties, lai nākamajā dienā varētu iet pārgājienā, tālā pārgājienā. Te nu es esmu mājās, bet ne jau, lai ietu gulēt. Mani atsūtīja pēc zadzerkas un teica, lai apģērbjos siltāk. Tātad, šonakt negulēšu.
Rīt, 30. maijā, plkst 10:oo jāsatiekas pie "Ķeža", un jāiet ie entie km, lai varētu nonākt otrā galā un atkal svinēt skolas beigas. Nu jau ar citiem draugiem. Forši, 3 diennaktis negulētas. Es esmu, precīzāk, būšu Spaidermens. Labi, vairs nav laika, man jāizpilda misija un jātiek nākamajā levelī. Man patiesībā ir kaste ar fiņķikļuškām, ko uzdrukāt te, bet nu pēc pāris dienām.
SĪ JA.

0 komentāri: