otrdiena, 2009. gada 26. maijs

"Čau, gribi bučoties.?"

Oficiāli man jau ir sācies atvaļinājums. Īstenībā man tāds liels prieks, vienkārši neaprakstāms prieks. Bet atkal no otras puses, šogad viss mainīsies. Visi draugi prom, viss ierastais tiks nomainīts pret nezināmo ū tē tē. Godīgi sakot man pirmo reizi ir mazliet bail no vasaras. Bet nu lai jau paliek, vasara nekad nevienam nav nākusi par ļaunu. sun.
Šodien es atklāju peldēšanās sezōnu. Līva ar mani saderēja uz to, ka es neieiešu ūdneī, jo esot pārāk auksts. Ja es neielienu - izmaksāju aliņu, bet ja ielienu, tad verēšu izdomāt kaut ko, vienalga ko. Protams, ka es iegāju, un ziniet ko.? - ūdens bija vēss, bet nu nekādā gadījumā auksts. Tagad es drīkstu izdomāt kaut ko un pieprasīt Līvai. Nespēju šobrīd izlemt vai viņa tīrīs manu istabu vai pļaus manu mauriņu. By the way, biju atkal aizminusies uz Oškalniem. Jūtu, ka vēl pāris reizes aizmīšos uz turieni un tad, kad apniks braukt tos entos km, tad pārvākšos tur. Bet kam gan tas interesē, rite.?
Svarīgākais tomēr bija strīdiņš par to vai piepe ir sēne vai nav. Sapratām, ka mēs, bariņš cilvēku neieskaidrosim kādam indivīdam, ka tā ir SĒNE, izdomājām pazvanīt kādam un pajautāt.
1. Zvans. 1188. Operatore kaut kādas trīs reizes pārjautāja. Kas tur tik nesaprotams - "Vai piepe ir sēne vai nav.?" Pēc trešās pārjautāšanas reizes viņa nometa. Zajebis kompānija.
2. Zvans. Bioloģijas skolotāja. Viņa vispār nepacēla, bet nometa. Bet beigās atcerējāmies, ka šodien taču lielā, pedagoģiskā sēde. Pēdējā šogad.
Tomēr neizdevās pierādīt sav taisnību. Raitis vēl tagad domā, ka tā nav sēne.

Jā, jā, jā, Jūs jau droši vien pamanījāt, ka es vairs nerakstu tos gaudulīgos un sentimentālos rakstiņus par savām sirdsāpēm, domām, jūtām and other stuff. Tam ir pāris iemesli. Viens no tiem ir tas, ka pēdējā laikā pievēršos draugiem nevis mīcamajiem objektiem. Otrs, tas, ka nekas īpašs jau arī nenotiek, viss ir kā parastā, lētā meksikāņu seriālā, kur katrs nākamais kadrs ir paredzams. Trešais iemesls ir tāds, ka esmu mazliet kļuvusi cietāka. Mani aizkustināt var tikai mazi dzīvnieciņi (nenobraukti), romantiskās filmas un auksts aliņš karstā laikā.

1 komentāri:

Princese teica...

Dzīve iet uz augšu šaubu nav!(rock)