svētdiena, 2009. gada 31. maijs

acis kvadrātā

Last 4 days was awesome. Nonstopā.

Patiesībā tik labs vasaras sākums nav bijis nevienu gadu. Man jau sāp vaigi no smiešanās. Vispār man nav nekādas vēlēšanās izplūst garos tekstos, jo patiesībā tas nav tik aizraujoši, lai es to liktu visiem lasīt. Vairāk vai mazāk mani uztrauc tas, ko darīšu vasarā, jo ir tāds teiciens - "kā sāksi vasaru, tāda arī viņa būs līdz beigām". Labi, nocitēju es briesmīogi, bet doma skaidra. Bet ne par to... mani tas uztrauc tēpēc, ka es vasaru esmu iesākusi ar ... nezinu kā lai saka... drīzāk ietreipuļojusi vasarā. Jā, tā būs pareizi.
Šobrīd man viss ir pie kājas vai vēl labāk, pie abām kājām. Man tik ļoti nāk miegs, bet es sēžu un domāju par visādām huijņām. Piemēram, es štukoju par to, kas tās par bildēm manā digitālajā, jo neko no tur redzētā neatceros. Laikam vienkārši filmiņa beidzās, bet par to nevajag uztraukties. Vēl es nespēju izlemt vai man labāk patīk filma "Lot like love" vai "Green street hooligans". Abas ir vecas, 2oo5. gada filmas.
"Lot like love" ir romantiskā komēdija, ļoti sirsnīga mīļa, ar laimīgām beigām. Filma visādā ziņā man atgādina pašai sevi, un varbūt to kādu redzu nākotni. Bet baigi sentimentālā... uķi, puķi, manā stilā.
Toties "Green street hooligans" ir drāma ar ne tik labām beigām, filma ar samērā daudz asinīm un jā, ne pa manam stilam. + tur runā nevis skaidrā Angļu valodā, bet ar Britu akcentu. 50% no vilmas teksta bija fuck, 25% es sapratu no visiem tiem vārdiem, un 25% es pilnīgi neierubīju, kā kurmja intensīvi pirdieni zem zemes. Bet tomēr, kaut kas piesaista.
Vispār man būtu tik daudz lietderīgu darbu, ko es varētu darīt, bet es domāju par lietām, bez kurām dzīve paliek ne pilnvērtīgāka ne arī otrādi. Bet turpinot manu sviestu... es Alan Deko ieraudzīju apaļu gultu, un tagad es savā dzimšanas dienā gribu apaļu istabu, TO apaļo gultu un rozā gultasveļu un un vēl rozā pidžammu ar maziem baltiem vienradzīšiem.
Labiņī, man jau rauj gļukus, tiešām neesmu gulējusi labu laiciņu.
Ā jā, es aizmirsu, ka šis taču ir pēdējais maija ieraksts. vipīīīī.
Ā jā, un, ja Jūs zinātu, cik tiešām daudz mīlsetībaprātu jauc.
Ā jā, starpcitu, tai bildei nav pilnīgi nekāda sakara ar to, kas te rakstīts. Man vienkāŗsi gribējās radīt mazliet tādu primo noskaņu... nu tādu... scary.

2 komentāri:

Princese teica...

Mazā nerātnele, kādam te iet HOT! :))

Krabe teica...

Patiesībā jā, visas brīvdienas kā traka kkur skrienu. :D
Bet nu jā, jāparuinājās ar Tevi būs, jāapsēžas uz kādu brrītiņu tā mierīgi. :)